Будувати стратегію продажу, відшліфовувати процес продажу, розвивати бренд компанії і будувати правильну комунікацію з клієнтами – це далеко не вичерпний перелік надважливих функцій керівника sales-напрямку. Аби завжди бути у хорошій пофесійній формі, ми радимо вам постійно навчатися і відточувати вміння. Сьогодні ділимось 4 must read книгами від професора, експерта з продажу, викладача навчальної програми «Управління продажем» Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Михайла Винницького.
«Переломний момент. Як дрібні зміни спричиняють великі зрушення», Малкольм Гладуелл. «Поворотний момент» – книга, яка розкриває секрети впливу незначних змін на глобальні процеси від автора популярних бестселерів «Спалах!» та «Неординарні. Історії успіху». Вона розповідає про те, що таке «поворотний момент»; за якими законами працює «соціальна епідемія»; про три правила поворотного моменту та як визначити поріг залежно суспільства. «Переломний момент. Як дрібні зміни спричиняють великі зрушення» буде корисна для тим, хто цікавиться соціальною психологією, антропологією, соціологією та психологією впливу.
«Управління ключовими клієнтами», Пітер Чавертон. Книга розкриває практичні прийоми роботи з ключовими клієнтами вашої компанії. Якщо ви піклуєтесь про те, аби утримати ваших основних клієнтів, ви розумієте, що принцип «не гірше аніж у інших» для вашого бізнесу вже давно неактуальний. А отже треба подбати про нові шляхи до серця ваших користувачів, клієнтів. Чавертон пише її, користуючись численними дослідженнями та власним чималим досвідом.
У LvBS триває реєстрація на програму «Управління продажем». Дізнатися деталі!
«To Sell Is Human: The Surprising Truth About Moving Others», Деніел Пінк. Корисна та практична книга про те, що у сучасному світі фактично кожен є продавцем, тим, що спонукає інших до дії. Також, на думку автора, процес продажу змінився за останні 10 років більше, аніж це відбувалося упродовж останнього сторіччя. А також пропонує читачами корисні сучасні техніки з продажу.
«Spin Selling», Ніл Ракхам. Що лежить в основі успіху в більшості випадків продажу? Чому деякі техніки працюють результативно при малих обсягах продажу і зазнають краху при великих? Як радикально збільшувати продаж? Відповіді на ці та багато інших глобальних для sales people запитань і дає ця книга.
Читайте також: Михайло Винницький: Продаж починається, коли ви чуєте слово «ні»