Цілі навчання:
- Розуміння маркетингу як системи та його ролі в сфері ІТ-бізнесу.
- Ознайомлення з різноманітністю підходів та моделей (B2B, B2C, маркетинг у продуктових компаніях порівняно зі сервісними компаніями).
- Розуміння основних інструментів та концепцій (диференціація, позиціювання, канали, цільова аудиторія, повідомлення, генерація лідів тощо).
- Знання того, як розробляти маркетингову стратегію та план впровадження.
- Здатність встановлювати та відстежувати показники, KPI, OKR.
- Навички управління маркетинговим відділом (командою): найм, KPI, мотивація. Співпраця з іншими відділами.
Нагадуємо, що окрім курсу «Стратегічний маркетинг у технологічних компаніях», до Сертифікатної програми Technology Management також входять наступні курси:
- Моделювання цифрових інновацій
- HR-менеджмент та організаційний розвиток
- Трансформаційне лідерство
- Стратегічний маркетинг у технологічних компаніях
- Архітектура програмного забезпечення для менеджерів