Вже 30 серпня на вебінарі разом з Романом Гавришем розберемо тему «Доказовий маркетинг». Подія проходитиме в рамках серії вебінарів від Бізнес-школи УКУ та MSc in Marketing Management.
Роман Гавриш – співзасновник креативної агенції Aimbulance, фахівець з комунікацій, рекламіст, маркетолог, стратег, більше ніж 10 років допомагає власникам розуміти й розвивати свій бізнес.
На вебінарі ми розберемо:
- Маркетинг у кризу: що працює, а що ні?
- На що звертати увагу при кризовому маркетингу?
- Що таке доказовий маркетинг?
- Які закони маркетингу працюють зараз?
Коли: 30 серпня о 18:00
Де: онлайн (за попередньою реєстрацією)
Вартість: благодійний внесок від 300 грн
Модерує Ігор Блистів – директор магістерської програми MSc in Marketing Management і викладач Бізнес-школи УКУ, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», експерт з понад 18-річним досвідом в маркетингу.
Всі кошти, зібрані під час вебінару, будуть скеровані в Стипендійний фонд імені Олега Воробйова, учасника програми MSc in Technology Management Бізнес-школи УКУ, який загинув від рук російського окупанта на передовій фронту 30 травня 2022 року.