Реєструйтесь на 3-денний онлайн-інтенсив «Jobs To Be Done» від MSc in Marketing Management

Чому клієнти обирають ваш продукт серед конкурентів? Багато бізнесів марнують свій потенціал через маркетинг, який не відповідає реальним потребам споживачів, і продукти, що не знаходять свого місця на ринку. Під час інтенсиву з викладачем Михайлом Траверсе ви пройдете етапи розуміння та впровадження Jobs to Be Done, розглянете фундаментальну теорію методу та його переваги для бізнесу, способи залучення та опитування клієнтів, а також способи аналізу результатів та їх використання в розробці продукту та маркетингу. 

Доєднуйтесь до онлайн-курсу 6-8 лютого в межах навчального модуля магістерської програми MSc in Marketing Management, аби дізнатися, як професійно робити JTBD інтерв’ю та здобути навички застосування інсайтів для розробки дієвих рішень. 

 

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" траверсе jobs to be done

Для кого цей інтенсив? Для маркетологів, продуктових менеджерів та підприємців, які хочуть зрозуміти потреби клієнтів, покращити свої стратегії та створювати продукти, що справді працюють. 

Участь у інтенсиві — це чудова нагода для тих, хто розглядає можливість вступу на магістерську програму MSc in Marketing Management, аби випробувати навчальний формат та оцінити, наскільки програма відповідає вашим очікуванням і кар’єрним цілям. Ви зможете на власному досвіді відчути динаміку занять: інтерактивні лекції, дискусії з учасниками, групова робота над кейсами, аналіз реальних бізнес-ситуацій.

Ви не лише отримаєте практичні знання, а й матимете змогу познайомитися з підходами, які формують основи магістерської програми. Цей формат дозволить вам зрозуміти, як побудована програма, які знання й навички ви здобудете під час навчання, а також оцінити якість навчального середовища, яке створює спільнота Бізнес-школи УКУ.

Що є головною метою цього інтенсиву? Навчитися використовувати підхід JTBD для розуміння потреб клієнтів і створення ефективних рішень. Ви не лише здобудете практичні знання, але й долучитесь до навчального процесу, відчуєте його динаміку та познайомитеся з учасниками, які вже навчаються на програмі.

Участь в інтенсиві відбуватиметься за пільговою ціною 8800 гривень за 3 (три) навчальні дні.

Коли? З 6 по 8 лютого, з четверга по суботу з 10.00 до 16.00.

Формат? Онлайн

Кількість місць обмежена — до 5 місць. 

Подача заявки на участь триватиме до 30 січня (п’ятниця) до 16:00, або до закінчення вакантних місць.

*Участь у навчанні відбувається за умови підтвердженої реєстрації. Підтвердження реєстрації – це отримання на електронну скриньку індивідуального листа з погодженням реєстрації від менеджера та деталями участі.

Програма інтенсиву:

— Що таке «JTBD підхід» і навіщо він потрібен? Що таке «робота»? Таймлайн, “4 сили”, критерії найму та тригери.

— Ключові принципи та поради для JTBD інтерв’ю. В кого брати інтерв’ю? Де шукати респондентів? Хто має проводити інтерв’ю? 

— Від інсайтів до дій: визначення нових цільових сегментів, розробка виграшних ціннісних пропозицій, посилення позиціонування продукту, підвищення лояльності через покращення клієнтського досвіду, визначення прямих та непрямих конкурентів.

— практична групова робота над кейсом Gallardo’s Goes to Mexico та іншими міні-кейсами.

 

Контактна особа: Лариса Бук, академічна менеджерка магістерської програми MSc in Marketing Management

+38 067 987 8989, lbuk@lvbs.com.ua

Викладач:

Михайло Траверсе — член Академічної ради та викладач програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ. Маркетолог, стратег та підприємець. Директор зі стратегії в ISD Group. 18 років досвіду у створенні та реалізації людиноцентричних стратегій для міжнародних та локальних брендів та бізнесів. Стратегії Михайла відзначались нагородами Effie Awards.

Реєструйтесь, щоб опанувати ключові інструменти сучасного маркетингу!

Контактна особа
Лариса Бук

Академічна менеджерка магістерської програми MSc in Marketing Management