UA Marketing Club та книгарня Сенс на Хрещатику об’єдналися, щоб зустрітися з вами вже 24 березня у Києві. Маркетологи та власники бізнесу безперервно навчаються, самовдосконалюються та розвиваються. Як книги, освіта та ком’юніті можуть допомогти формувати майбутнє цілої галузі? Розберемось разом на зустрічі з нашими експертами!
Про що будемо говорити?
- Яку роль відіграють книги у кар’єрі маркетолога? Які саме книги допомагають краще розуміти аудиторію та ринок? Поради від наших спікерів.
- Теоретична освіта чи реальний досвід: як знаходити баланс?
- Роль професійних спільнот у розвитку. Яким чином можна побудувати навколо себе середовище для постійного зростання?
- Досвід написання книг від Вікторії Середи, співавторки книги “Я тебе війна” та Олексія Філановського, автора «Головної маркетингової книги».
Спікери:
Олексій Філановський — засновник маркетинг-агентства Filberry, автор книг «Карго-маркетинг і Україна», «Гра в бренди», «Головної маркетингової книги» та ін., маркетинг-стратег з досвідом понад 25 років.
Вікторія Середа — маркетинг-директорка книгарні Сенс, співзасновниця проєкту «Я тебе війна».
Модератор:
Ігор Блистів – директор магістерської програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», засновник UA Marketing Club, eксперт з понад 18-річним досвідом в маркетингу.
Програма:
18:00-18:30 — реєстрація
18:30-19:45 — панельна дискусія
19:45-20:30 — нетворкінг (вільний час для знайомств та обміну ідеями за кавою)
Дата та час: 24 березня, 18:30
Місце: м. Київ, Сенс на Хрещатику
Вартість: 1000 грн (знижка -50% для учасників закритого клубу UA MC та випускників магістерки з маркетингу UCU Business School)
Приходьте, щоб дізнатися більше про те, як маркетинг і книги можуть змінити вашу кар’єру та бізнес, а також завести корисні знайомства для розвитку.
Не забудьте зареєструватися — місць обмежена кількість!