Цілі навчання:
- Розуміння маркетингу як системи та його ролі в сфері ІТ-бізнесу.
- Ознайомлення з різноманітністю підходів та моделей (B2B, B2C, маркетинг у продуктових компаніях порівняно зі сервісними компаніями).
- Розуміння основних інструментів та концепцій (диференціація, позиціювання, канали, цільова аудиторія, повідомлення, генерація лідів тощо).
- Знання того, як розробляти маркетингову стратегію та план впровадження.
- Здатність встановлювати та відстежувати показники, KPI, OKR.
- Навички управління маркетинговим відділом (командою): найм, KPI, мотивація. Співпраця з іншими відділами.
Інші модулі Сертифікатної програми з Управління технологіями:
- R&D-менеджмент в технологічному бізнесі — 4-7 червня 2025 (середа-субота)
- Управління інноваціями: Digital Disruption — 25-28 червня 2025 (середа-субота)
- Стратегічний маркетинг — реєстрація завершена (модуль проходив 9-11 квітня)
- Product management у технологічній сфері — реєстрація завершена (модуль проходив 30 квітня – 3 травня)