Програма є серією чотирьох одноденних воркшопів:
Модуль 1. Бізнес-комунікація та емоційний інтелект (03.04, сб)
- Управління бізнес-комунікацією в умовах динамічного та невизначеного середовища.
- Міжособистісна та цифрова комунікація.
- Поняття емоційного інтелекту (ЕІ), основні його елементи та компетенції.
- Ідентифікація та розуміння емоцій (колег та своїх).
- Переваги розвитку емоційного інтелекту в персональному та професійному розвитку.
Модуль 2. Публічний виступ та презентація (9.04, пт)
- Ви в центрі уваги: візуальні меседжі, пастки публічності та основи успішного виступу.
- Шо варто знати, перш ніж вийти на публіку: скільки часу і як готуватися до своєї промови, з чого починати виступ і чого слід уникати
- Мовленнєвий м’яз та інші засоби презентації: як говорити так, аби вас почули; що робити з руками і куди спрямовувати погляд; як приборкати страх перед авдиторією та втримати увагу публіки
Модуль 3. Управління часом та персональна ефективність (17.04, сб)
- Система управління часом.
- Постановка і визначення цілей. Співвіднесення професійних та особистих цілей.
- Планування та керування робочим навантаженням, визначення та оцінка пріоритетів у роботі.
- Самомотивація як інструмент управління часом. Метод актуальних контекстів.
- Робота з несподіваними подіями, що «викрадають» час. Оптимізація процесів.
- Організація часу персоналу в компанії: корпоративні стандарти. Інструменти та методи ефективного делегування.
Модуль 4. Результативні переговори (24.04, сб)
- Переговори як мистецтво та гра. Як вести переговори, а не обмінюватися інформацією?
- Підготовка та збір інформації, емоційне налаштування, прорахунок сценаріїв перед складними переговорами.
- Основні правила та інструменти ведення переговорів (аргументація, запитання, пошук інтересів). Ролі та маски у переговорах. Які маски ми приміряємо, в яких випадках вони допомагають, яку небезпеку вони несуть
- Як враховувати інтереси співрозмовника, при цьому не зраджуючи своїх та як не брати на себе зобов’язання, які потім обтяжують?
- Коли переговори “не працюють”?
- Завершення переговорів – що далі?