Книжковий клуб LvBS Alumni: «Безпрограшна стратегія» Роджера Мартіна та Алана Лефлі

Запрошуємо випускників та учасників магістерських програм Бізнес-школи УКУ на 12 зустріч Книжкового клубу LvBS Alumni. Ця зустріч буде присвячена книзі «Безпрограшна стратегія» Роджера Мартіна та Алана Лефлі. Отож читаємо та обговорюємо книгу на зустрічі 7 березня.

book_club

Це книга про один з найсучасніших підходів до побудови стратегії. Її автори висувають гіпотезу про те, що важливо визначити поле гри, тобто WTP (where to play) — де грати, і HTW (how to win) — як виграти. А без відповіді на ці два питання стратегія не складеться. Книгу читатимемо за рекомендацією Ігора Блистіва, випускника програми Key Executive MBA, директора з маркетингу та інновацій компанії Кормотех та директора магістерської програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ.

Ігор та команда обрали цю книгу за методологію, завдяки якій вони створюють глобальні брендстратегії у компанії Кормотех. Зустріч клубу цього разу також відбудеться у компанії Кормотех. Більше про неї можна прочитати тут.

Формат зустрічі передбачає коротку екскурсію компанією, обговорення книги, частування.

Коли: 7 березня о 17:30
Тривалість: близько 3 години
Локація: вул Героїв УПА, 73, Кормотех

Читайте, обирайте цитати чи теми для обговорення і бронюйте свій вечір 7 березня!

Як відбуваюься зустрічі Клубу дивіться у Меморандумі: https://lvbs.top/2lr

Переглянути список книг на 2023 рік можне за цим покликанням: https://lvbs.com.ua/news/shho-pochytaty-u-2023/

 

Від видавництва Наш Формат про книгу:

Стратегія компанії не обов’язково має бути складною, але її розробка — справді важке завдання, що потребує зусиль і часу. Часто власники бізнесів жертвують нею на користь нагальніших повсякденних справ. Колишній генеральний директор Procter and Gamble Алан Лефлі та його стратегічний радник Роджер Мартін допомагають зрозуміти, чому так робити не варто. Насправді застосування стратегічного підходу — найефективніший спосіб побудувати бізнес.

Завдяки використанню стратегічних концептів та інструментів Лефлі й Мартін збільшили ринкову вартість компанії на понад 100 мільярдів доларів лише за 10 років. Їхній підхід може ефективно працювати у компаніях будь-якого масштабу: від маленьких бізнесів до державних установ чи некомерційних організацій.

Алан Лефлі — колишній гендиректор Procter and Gamble (2000 – 2009). За час його управління компанією продажі зросли вдвічі, а портфоліо брендів, таких як Tide, Pampers, Olay, and Gillette розширилося з 10 до 24.

Роджер Мартін — декан Школи менеджменту ім. Джозефа Ротмана при Університеті Торонто. Радник керівників компаній з питань стратегії, дизайну та інновацій. Включений до списку найвидатніших мислителів у сфері менеджменту за версією Thinkers50.