Що таке нейромаркетинг та як його використовувати? Інструменти, кейси та етичні аспекти нейромаркетингу ми обговоримо вже 28 вересня разом з Жанною Савчук на лекції від Бізнес-школа УКУ та MSc in Marketing Management.
Спікерка:
Жанна Савчук – запрошена викладачка, засновниця mozok.books, має 15+ років досвіду у комерційному маркетингу, здобуває ступінь доктора філософії в Києво-Могилянській академії, досліджує використання нейромаркетингу у політиці, гостьовий лектор кафедри маркетингу «Києво-Могилянської академії».
На лекції ми:
- Дізнаємось як працюють основні інструменти нейромаркетингу: eye tracking, шкірно-гальванічні реакції, face reading, МРТ/ЕEГ.
- Розповімо нейромаркетингові наукові дослідження: яке фото обрати для реклами? Який шрифт викликає довіру? Як правильно писати ціну? Які карти лояльності є ефективними?
- Поговоримо про етичний аспект нейромаркетингу та довідаємось яка помилка нейромаркетолога коштувала президенту посади.
Коли: 28 вересня о 18:30
Де: авд. 305, Козельницька 2а
Вартість: 300 грн
Для випускників та учасників магістерської програми MSc in Marketing Management участь є безкоштовною.
*кількість місць обмежена
Модерує Ігор Блистів – директор магістерської програми MSc in Marketing Management і викладач Бізнес-школи УКУ, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», експерт з понад 18-річним досвідом в маркетингу.