За якими правилами створюються видатні бренди та чи можна вивести універсальну формулу запуску бренду, скористатися якою може кожен? Про це і не тільки говоритимуть учасники дискусії «Створення брендів: правила гри», яку Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) та видавництво Наш Формат спільно організовують з нагоди виходу книги, власника маркетингової агенції Filberry Олексія Філановського – «Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх».
Учасники:
Олексій Філановський – викладач LvBS, власник маркетингової агенції Filberry, автор книги «Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх» (проекти: Фокстрот, Shake, Prom)
Ігор Блистів – маркетинг-директор компанії «Кормотех», викладач LvBS
Модеруватиме дискусію Галина Янишівська, маркетинг-директор LvBS
Запрошені спікери та гості зустрічі обговорять також:
- як бренд впливає на продажі компанії
- три джерела та три складові створення бренду;
- правила гри у створенні бренду – чому вони діють та хто їх встановлює;
- на яких рівнях можна грати в бренди – особистий бренд, В2В-бренд та В2С-бренд.
Участь безкоштовна, за умови попередньої реєстрації:
РЕЄСТРАЦІЮ ЗАКРИТО
Коли: 21 листопада 2019 року, 18:00
Де: авд. Паркова(1-й поверх), Центр Митрополита Андрея Шептицького, вул. Стрийська, 29, Львів
Контактна особа: Світлана Кирильчук skyrylchuk@lvbs.com.ua, +380 67 76 00 779
Купити книгу «Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх» можна тут