Що таке сервіс-дизайн? Як він може допомогти у розвитку вашого бізнесу? Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує 15 липня на вебінар «Що таке сервіс-дизайн і навіщо він бізнесу?».
Під час вебінару поговоримо про:
- Що таке клієнтоорієнтована компанія і в чому її відмінність від продукт-орієнтованої?
- Клієнтський досвід та його важливість
- Дизайн-мислення та сервіс дизайн
- Інструментарій сервіс-дизайну
- Три критичних фактори сервіс-дизайну: рух, структура, поведінка
- Практика сервіс-дизайну
Вебінар проведе Ігор Дідок – маркетинг-директор компанії Modern Expo (лідер в Центральній та Східній Європі з виробництва торговельного обладнання та комплексних проектів для ритейлу), партнер ритейл-консалтингової агенції SQUARES. Працюючи у 2008-2015 рр – маркетинг-директором компанії DЦ-Україна (Watsons), розробив та запустив програму лояльності Watsons Club, що стала однією з найбільш успішних в Україні та нараховує більше 4 мільйонів учасників.
Також під час вебінару ви дізнаєтесь про навчальну програму «Сервіс: шлях від клієнта до прихильника бренду».
Час: 15 липня, 18:00
Участь безкоштовна за умови реєстрації.
[register-button token=’5efee765-8fb67622-6400-b56566afcc55′ title=’Зареєструватись’]
Після реєстрації за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали, під час реєстрації, ви отримаєте лінк на вебінар, який проходитиме на платформі zoom.
Контактна особа: Мирослава Гурняк, +38 (066) 257 83 35, mgurniak@lvbs.com.ua
Ігор Дідок – маркетинг-директор компанії Modern Expo (лідер в Центральній та Східній Європі з виробництва торговельного обладнання та комплексних проектів для ритейлу), партнер ритейл-консалтингової агенції SQUARES. У 2008-2015 р.р. – маркетинг-директор компанії DЦ-Україна (Watsons). Провів успішний ребрендинг та переформатування мережі DЦ після її продажу глобальній корпорації Watsons. Розробив та запустив програму лояльності Watsons Club, що стала однією з найбільш успішних в Україні та нараховує більше 4 мільйонів учасників. У 2015-2016 р.р. керував роздрібною практикою брендингової агенції FEDORIV. Провів велику кількість стратегічних та консалтингових проектів для українських роздрібних компаній та підприємств сфери послуг. 2016-2017 – партнер компанії DOT_DOT, працював над задачами клієнта, використовуючи методології та інструментарій Design Thinking, Lean Startup та Value Proposition Canvas