Вебінар LvBS: Що таке сервіс-дизайн і навіщо він бізнесу?

Що таке сервіс-дизайн? Як він може допомогти у розвитку вашого бізнесу? Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує 15 липня на вебінар «Що таке сервіс-дизайн і навіщо він бізнесу?».

Під час вебінару поговоримо про:  

  1. Що таке клієнтоорієнтована компанія і в чому її відмінність від продукт-орієнтованої?
  2. Клієнтський досвід та його важливість
  3. Дизайн-мислення та сервіс дизайн
  4. Інструментарій сервіс-дизайну
  5. Три критичних фактори сервіс-дизайну: рух, структура, поведінка
  6. Практика сервіс-дизайну

Вебінар проведе Ігор Дідок – маркетинг-директор компанії Modern Expo (лідер в Центральній та Східній Європі з виробництва торговельного обладнання та комплексних проектів для ритейлу), партнер ритейл-консалтингової агенції SQUARES. Працюючи у 2008-2015 рр – маркетинг-директором компанії DЦ-Україна (Watsons),  розробив та запустив програму лояльності Watsons Club, що стала однією з найбільш успішних в Україні та нараховує більше 4 мільйонів учасників. 

Також під час вебінару ви дізнаєтесь про навчальну програму «Сервіс: шлях від клієнта до прихильника бренду». 

Час: 15 липня, 18:00

Участь безкоштовна за умови реєстрації.

[register-button token=’5efee765-8fb67622-6400-b56566afcc55′ title=’Зареєструватись’]

Після реєстрації за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали, під час реєстрації, ви отримаєте лінк на вебінар, який проходитиме на платформі zoom. 

Контактна особа: Мирослава Гурняк, +38 (066) 257 83 35, mgurniak@lvbs.com.ua

Ігор Дідок – маркетинг-директор компанії Modern Expo (лідер в Центральній та Східній Європі з виробництва торговельного обладнання та комплексних проектів для ритейлу), партнер ритейл-консалтингової агенції SQUARES. У 2008-2015 р.р. – маркетинг-директор компанії DЦ-Україна (Watsons). Провів успішний ребрендинг та переформатування мережі DЦ після її продажу глобальній корпорації Watsons. Розробив та запустив програму лояльності Watsons Club, що стала однією з найбільш успішних в Україні та нараховує більше 4 мільйонів учасників. У 2015-2016 р.р. керував роздрібною практикою брендингової агенції FEDORIV. Провів велику кількість стратегічних та консалтингових проектів для українських роздрібних компаній та підприємств сфери послуг. 2016-2017 – партнер компанії DOT_DOT, працював над задачами клієнта, використовуючи методології та інструментарій Design Thinking, Lean Startup  та Value Proposition Canvas