Вебінар LvBS: Що таке сервіс-дизайн і навіщо він бізнесу?

Що таке сервіс-дизайн? Як він може допомогти у розвитку вашого бізнесу? Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує 15 липня на вебінар «Що таке сервіс-дизайн і навіщо він бізнесу?».

Під час вебінару поговоримо про:  

  1. Що таке клієнтоорієнтована компанія і в чому її відмінність від продукт-орієнтованої?
  2. Клієнтський досвід та його важливість
  3. Дизайн-мислення та сервіс дизайн
  4. Інструментарій сервіс-дизайну
  5. Три критичних фактори сервіс-дизайну: рух, структура, поведінка
  6. Практика сервіс-дизайну

Вебінар проведе Ігор Дідок – маркетинг-директор компанії Modern Expo (лідер в Центральній та Східній Європі з виробництва торговельного обладнання та комплексних проектів для ритейлу), партнер ритейл-консалтингової агенції SQUARES. Працюючи у 2008-2015 рр – маркетинг-директором компанії DЦ-Україна (Watsons),  розробив та запустив програму лояльності Watsons Club, що стала однією з найбільш успішних в Україні та нараховує більше 4 мільйонів учасників. 

Також під час вебінару ви дізнаєтесь про навчальну програму «Сервіс: шлях від клієнта до прихильника бренду». 

Час: 15 липня, 18:00

Участь безкоштовна за умови реєстрації.

Після реєстрації за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали, під час реєстрації, ви отримаєте лінк на вебінар, який проходитиме на платформі zoom. 

Контактна особа: Мирослава Гурняк, +38 (066) 257 83 35, mgurniak@lvbs.com.ua

Ігор Дідок – маркетинг-директор компанії Modern Expo (лідер в Центральній та Східній Європі з виробництва торговельного обладнання та комплексних проектів для ритейлу), партнер ритейл-консалтингової агенції SQUARES. У 2008-2015 р.р. – маркетинг-директор компанії DЦ-Україна (Watsons). Провів успішний ребрендинг та переформатування мережі DЦ після її продажу глобальній корпорації Watsons. Розробив та запустив програму лояльності Watsons Club, що стала однією з найбільш успішних в Україні та нараховує більше 4 мільйонів учасників. У 2015-2016 р.р. керував роздрібною практикою брендингової агенції FEDORIV. Провів велику кількість стратегічних та консалтингових проектів для українських роздрібних компаній та підприємств сфери послуг. 2016-2017 – партнер компанії DOT_DOT, працював над задачами клієнта, використовуючи методології та інструментарій Design Thinking, Lean Startup  та Value Proposition Canvas