• Alumni Company Visit: як випускник Key Executive MBA успішно розвиває равликовий бізнес
    18 Липня 2019 Alumni LvBS

    Як з ідеї, яка зародилася 8 років тому випускник програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Андрій Дзюбан почав разом з партнером розвивати равликовий бізнес, відкривши монопродуктовий ресторан Tante Sophie, а згодом збудувавши равликову ферму TanteSnails. Про все це випускники магістерських програм Львівської бізнес-школи УКУ дізналися у межах Alumni Company Visit на равликову ферму TanteSnails.

    Читати далі...
  • Що спільного в Appstore, Uber та козацької стратегії XVII століття?

    Навіщо сучасним бізнесменам знати військові стратегії? Які уроки з поразок минулого можна вивчити і яких помилок не повторювати? Чому у Китаї діти вивчають військові стратегії ще у школі? Впродовж двох днів учасники навчальної програми «Бізнес як військова стратегія» вчилися в атмосферному Збаразькому замку XVII століття знаходити спільне між давньокитайськими, козацькими військовими стратегіями та стратегіями у бізнесі і використовувати війни минулого для розвитку власної справи.

    Читати далі...
  • Ідеї Шептицького для сучасного життя: інсайти з Книжкового Арсеналу
    27 Травня 2019 Статті

    «Як говорив Андрей Шептицький, любіть своє, але не треба при цьому ненавидіти чуже. Якщо ви співпрацюєте, то отримаєте додану вартість, що забезпечує добробут, успіх і економічний ріст», – розповів Мирослав Маринович на презентації своєї книги «Митрополит Андрей Шептицький і принцип 'позитивної суми'» на Книжковому Арсеналі у Києві. Про те, як принципи Митрополита Андрея можна адаптувати у сучасному бізнесі, економіці та суспільному житті, обговорили також учасники презентації: підприємець і громадський діяч Ярослав Рущишин, експерт з довготермінових стратегій Євген Глібовицький, керівник проектів у Центр UA Андрій Андрушків. Модерувала зустріч співзасновниця «Видавництва Старого Лева» Мар'яна Савка.

    Читати далі...
  • Чому важливо надавати фідбек працівникам і як це правильно робити?
    26 Травня 2019 MAHROD

    64% працівників готові піти з компанії через несприятливу атмосферу, каже статистика. У поняття несприятливої атмосфери кожен вкладає щось своє, зважаючи на власний досвід. Утім, спільним для всіх критерієм є відсутність зворотного зв’язку в команді. Коли працівнику не вистачає комунікації – він шукає нову команду. Як налагодити зворотний зв'язок у командах, якою є його суть та принципи, розповіла Ірина Тимощенко-Петрова, менеджерка People Advisory Services компанії Ernst & Young (EY), випускниця програми MA in Human Resources and Organization Development LvBS.

    Читати далі...
  • Як будують відносини з клієнтом Banda Agency, «Фігаро-Кейтеринг» та «Автологістика»?

    Що повинен дізнатися бізнес про клієнта перед початком співпраці? На що готові піти бізнесмени, щоб врятувати свою справу? Про це говорили директори та власники під час візитів у компанії учасників навчальної програми «Ефективне управління малим бізнесом» Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). Ділимося з вами основними тезами:

    Читати далі...
  • Як HR-процеси впливають на успіх бізнес? – Дипломні проекти випускників MA in HR and OD
    17 Травня 2019 MAHROD

    15 учасників магістерської програми MA in Human Resources and Organization Development Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) успішно захистили дипломні проекти. Ці роботи якнайкраще показують, яким чином покращуються конкретні бізнес-показники завдяки створення тих чи інших HR-ініціатив у компаніях.

    Читати далі...
  • Що спільного у директора заводу та директора з маркетингу?

    Як правильно і в якій послідовності збирати маркетинг-команду, як мотивувати людей, як оцінювати роботу, за яку рису потрібно наймати на роботу маркетолога, а також про ринок праці для маркетологів і процес онбордингу розповів на зустрічі Спільноти LvBS Олексій Філановський, автор «Головної маркетингової книги», власник маркетингової агенції Filberry, викладач Львівської бізнес-школи УКУ.

    Читати далі...
  • Школа лідерства від LvBS: Управлінці львівських вишів навчалися бути інновативними

    Готувати фахівців з косметичної хімії, кібербезпеки та аналізу даних, розробити маркетингову стратегію одного з найбільших університетів країни та ефективно управляти міжнародними проектами – саме такі цілі поставили перед собою декани та керівники підрозділів Львівського національного університету ім. Івана Франка та Національного університету «Львівська Політехніка» за результатами навчання у Львівській бізнес-школі УКУ. Які бізнес-інструменти та стратегію, отримані під час навчання, вони планують застосовувати при реалізації своїх проектів?

    Читати далі...
  • Як розвивати сімейний бізнес впродовж 17 поколінь? Уроки зі США та Німеччини

    Чим відмінні сімейні компанії? Які у них головні переваги, а де ховаються найбільші перешкоди для їхнього розвитку? Які виклики стоять перед сучасними сімейними компаніями і які перспективи має такий бізнес? Відповіді на ці запитання дали професор Колумбійського університету Gregory Muth (Грегорі Мюс) та професор Центру сімейного бізнесу LvBS Михайло Винницький під час практикуму «Корпоративне управління сімейними компаніями» у Львівській бізнес-школі УКУ.

    Читати далі...
  • Як керувати чужими емоціями та будувати успішні команди, – експерти LvBS

    «Впливати на іншу людину можна тільки через її емоції. Підбадьорювати засмученого знайомого фразою «перестань, це дрібниця» – марно, бо це викликає лише роздратування і недовіру. Взаємодія двох людей завжди відбувається на двох рівнях – логічному й емоційному. Не розуміти один з них – означає втратити половину інформації, яку доносить інша людина», – таку думку озвучила під час другого модулю навчальної програми Soft Skill Marathon викладачка LvBS, партнерка юридичної компанії Danevych.Law Наталія Кадя.

    Читати далі...

Якщо Ви залишали інформацію про себе, вам достатньо ввести email:



Якщо Ви не залишали інформації про себе, скористуйтесь, будь ласка,
даним посиланням!







Повернутись назад!