Більше імпакту! Новий склад Ради LvBS Alumni розпочав роботу

У березні 2019 року випускники Львівської бізнес-школи УКУ шляхом голосування обрали новий склад Ради випускників. До неї увійшли дипломовані учасники 4 магістерських програм:

Key Executive MBA – Юрій Лопатинський, Іван Петренко та Юрій Самець
MSc in Innovations and Entrepreneurship  – Ростислав Чарковський та Маркіян Серчинський
MSc in Technology Management  – Валерій Шипунов та Ростислав Оленчин
MA in Human Resources and Organization Development – Катерина Гірна та Анастасія Максименко,  а також представниця Дорадчої Ради LvBS, випускниця програми KEMBA Ірина Дмитерко.

Кожен з членів нової Ради готовий брати на себе ініціативу та ділити відповідальність за розвиток LvBS Alumni Association. А саме, сприяти:

– можливостям для знайомства та взаємодії серед спільноти випускників LvBS Alumni, що налічує понад 200 людей;
– розвитку осередків випускників в інших містах, зокрема, у Києві;
– активній участі в соціальних ініціативах та у підтримці УКУ.

Юрій Самець, співвласник власного швейного виробництва «Самбай»: «Кожне покоління учасників програм LvBS – це нова унікальна історія. А також, це чергова цеглина в потужний фундамент, на якому стоїть спільнота однодумців – випускників. Світова історія знає приклади Alumni, які мають вплив на політику країн. Так, їм по 100 років, але починали вони так, як сьогодні ми. Головне — це не втрачати контакт. У нас вже є традиції, які нас об’єднують і, дякуючи яким, ми знаємо «хто ці всі люди». Давайте контактувати, створювати, об’єднувати та заохочувати».

Іван Петренко, виконавчий директор Центру підприємництва УКУ: «Після багатьох років в бізнесі я вирішив долучитись до Школи як член команди і присвятити себе надзвичайно цікавому проекту, пов’язаному з інноваціями та стартапами. Випускники LvBS тепер для мене не лише друзі та знайомі, а ще й потенційні ментори для програм акселерації Центру підприємництва. Іншими словами, я розумію тепер, наскільки важливо підтримувати тісний зв’язок між випускниками та долучатись до спільних ініціатив».

Ярослав Чарковський, CEO у компанії CharStudio: «Маю велике бажання працювати над залученістю випускників рідної програми та будувати сильну “ком‘юніті” спільних за цінностями людей. Щоб спільнота розвивалась та була цікавою, потрібний зв‘язок з теперішніми учасниками. Таким чином сподіваюсь збільшити вплив спільноти MSc in Innovations and Entrepreneurship на загальну спільноту випускників школи».

Катерина Гірна, HR Director у компанії CoreValue: «Як член ради від програми MA in Human Resources and Organization Development планую допомагати у налагодженні співпраці між випускниками та студентами усіх програм, брати участь у брейнстормінгу та організації заходів Аlumni, виділятиму час для особистих та групових консультацій як професійного плану, так і з питань навчання у LvBS».

 

Анастасія Максименко, партнер, HR – консультант у компанії UPharma Consulting: «У Раді випускників LvBS, я би хотіла сприяти розвитку і розширенню спільнот, наприклад, поширюючи інформацію про Український католицький університет, LvBS, київський осередок УКУ. Сфера інтересів: участь в проектах з наставництва, ініціація та реалізація нових форматів зустрічей або проектів, залучення до життя LvBS та УКУ, підтримка зв’язку випускників із теперішніми учасниками магістерських програм».

Нагадаємо, Рада випускників LvBS діє з 2017 року. Це волонтерський орган, основною місією якого є сприяти розвитку спільноти випускників LvBS, співпрацювати з командою LvBS для реалізації проектів, важливих як для розвитку спільноти, так і для суспільства загалом. Крім того, поширювати знання про Український католицький університет, підтримувати його ініціативи та долучатися до розвитку УКУ та LvBS.

Що вже зроблено І складом Ради випускників, що діяла до 2019 року?
– формування місії та візії Асоціації випускників
– реалізація соціальних проектів з УКУ, зокрема проект «Наставник для студента УКУ»
– традиційні зустрічі та події
– активізація промоції історій успіху випускників
– менторську програму, до якої за два роки долучились 19 учасників.