Діана Кушнір: MSc in Marketing Management навчила дивитись на маркетинг очима бізнесу

Діана Кушнір – учасниця першого набору магістерської програми MSc in Marketing Management Львівської бізнес-школи УКУ. Вже в перший рік навчання, не маючи попереднього досвіду роботи, Діані вдалося почати працювати за фахом і застосувати отримані знання на практиці. Зараз вона – маркетолог у компанії Smart Space, засновницею якої є випускниця програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ Олена Созанська.  Як народився цей союз, про досвід навчання та роботи Діана розповіла нам в інтерв’ю.

Діано, розкажи, будь ласка, як ти потрапила на програму MSc in Marketing Management, що спонукало тебе вивчати маркетинг?

Рішення про навчання на програмі MSc in Marketing Management було дещо випадкове. Рівно рік тому я проходила програму з пре-акселерації від LvBS, де й вперше познайомилася з УКУ і з бізнес- школою та була вражена методом подачі матеріалу і тим, що нас все вчать на практиці. Потім я побачила оголошення про LvBS Open House, де представляли магістерські програми. Пам’ятаю, що мене дуже зацікавила програма з маркетингу та з інновацій і підприємництва (MSc in Innovations and Entrepreneurship). Я якраз була на пре-акселераторі, де ми працювали над стартапом і розуміла, наскільки нам було потрібно когось, хто б знав хоча б якісь основи маркетингу (я тоді взагалі нічого не знала) і зацікавилася маркетингом. Але навіть після дня відкритих дверей у мене все ще були сумніви, гадала, що закінчу бакалаврат (англійська філологія) і далі навчання вже продовжувати не буду. Але через деякий час просто в один момент вирішила йти навчатися в бізнес-школу. І до останнього моменту не знала, яку програму обрати Маркетинг чи Інновації. Але обрала маркетинг – і не шкодую.

Чи був у тебе попередній досвід і місце роботи, чи почала працювати вже, навчаючись?

Досвіду роботи в маркетингу в мене не було. Я перший семестр інтенсивно навчалася, і паралельно працювала адміністратором у школі дизайну. Моя робота закінчилася якраз перед новим роком. І вже з січня я почала працювати з Оленою Созанською, випускницею програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ (засновницею компанії Smart Space) – над її проектом. І вже 5 місяців як продовжую тут працювати і розвиватися.

Як потрапила у проект Smart Space і як відбулося знайомство з Оленою Созанською? Чи посприяло цьому те, що ви обоє вчилися в бізнес-школі?

З Оленою була знайома ще давно, ми обоє з одного маленького міста. Маємо багато спільних знайомих. Я дізналася, що Олена починає свій бізнес і пробує запускати сайт, профіль у Facebook. Але їй важко було з цим усім впоратися самій. На початку я консультувала її щодо роботи в соцмережах і створення контент-плану, налаштування реклами (я мала змогу одразу застосувати отримані знання на практиці). І Олена після цього запропонувала мені співпрацю на постійній основі. Вона знала, що я навчаюся на програмі з маркетингу, і запропонувала пробувати застосовувати всі знання на практиці у її проекті.

Олена Созанська, випускниця програми Key Executive MBA, засновниця проекту Smart Space: «Ідея створення цього проекту формувалась під час навчання у Львівській бізнес-школі. Smart Space це функціональні поверхні. Одразу планувала це як сімейний бізнес, а тому було важливо зібрати невелику команду людей, які поділятимуть цінності та будуть на одній хвилі. Власне, це було ключовим критерієм при відборі працівників, а не наявність попереднього досвіду. Саме тому Діана, яка розпочала своє навчання у бізнес-школі на програмі з маркетингу, чудово підійшла на посаду маркетолога, з тим, що будемо спільно навчатись, пробувати все на практиці та «помилятись швидко» і за рахунок того розвиватись теж швидко. На навчання у бізнес-школу я відправила і свого чоловіка, щоб зберегти гармонію і однакове розуміння в бізнесі і, відповідно, в сім’ї 🙂 Інвестиції себе виправдали, бо в наш час важливі не так знання (хоч не без цього) чи наявний досвід, як спільне бачення і цінності. 

З Діаною працювати легко, вона, як і я, творча особистість, а тому ми пробуємо багато нестандартних підходів, креативу, не боїмось помилятись і не має усталених стереотипів у маркетингу чи загалом, що дозволяє швидко розвивати проект на стадії стартапу. А також, як у молодого спеціаліста, бачу в Діани запал до справи, відданість і бажання досягти результату.  Щиро сподіваюсь що для Діани це також безцінний досвід застосовувати отримані знання на практиці одразу ж, тестити, що працює, а що ні, що сприяє кращому розумінню та засвоєнню матеріалу. Переконана, що від такої співпраці виграють усі, бо найважливіше що дає LvBS – це фундамент цінностей, підходів та дозволяє говорити на одній мові, а це запорука успіху будь-якої справи у наш час».

За який напрямок роботи ти зараз відповідаєш у компанії, що входить в твої обов’язки?

Я відповідаю за все, що пов’язано з маркетингом. Цей бізнес був створений з нуля, тому ми почали роботи зі стратегічних сесій, де обговорювали позиціонування бренду, хто наша цільова аудиторія, що ми взагалі пропонуємо нашому споживачеві, як і де ми це пропонуємо, в чому наша диференціація і багато таких нюансів, які дуже часто власники бізнесу пропускають на початку. Після цього я розробляла бачення сайту, ми разом з Оленою багато разів переробляли його, додавали щось, забирали, і ще дотепер ми над ним працюємо з точки зору наповнення і UX. У мої обов’язки входить створення контент-плану для соціальних мереж, написання статей і запуск реклами в Facebook. Також я готую сценарії для відеороликів, відповідальна за участь у виставках, продукуванні ідей. Ми разом ставимо цілі і досягаємо їх. Зараз в кризові часи ми сконцентрувалися на більш стратегічних речах: вибудовуємо стратегію комунікації з дизайнерами і архітекторами, які би в майбутньому співпрацювали з нами і використовували наш продукт у своїх проектах. 

MSc in Marketing Management – сучасна європейська магістерська програма з маркетингового менеджменту. Деталі тут!

Як вдається поєднувати роботу і навчання?

Мені дуже пощастило з роботою. Вона в мене парт тайм з гнучким графіком. Зазвичай, у четвер-п’ятницю я навчаюся і в ці дні можу бути вільна. А у всі інші дні виділяю час на Smart Space. Тому проблем з поєднанням роботи і навчання у мене немає. Для мене дуже важливо було не пропускати навчання і навчатись у перший рік по-максимуму, щоб далі вже з тими знаннями йти й підкорювати світ маркетингу:).

Як загалом оцінюєш свій професійний ріст за цей перший рік навчання?

Я ще точно маю куди рости і чому навчатися. Але, якщо порівняти мене до навчання (коли я навіть не знала, хто такий Котлер і що таке насправді маркетинг) і зараз (коли я вже починаю свою кар’єру в маркетингу), то, звичайно, що професійний ріст є. А далі буде тільки більше.

Що найціннішого ти взяла з програми MSc in Marketing Management?

Найцінніше, що мені дала програма MSc in Marketing Management  –  це те, що вона повпливала на мій світогляд. Це програма не лише про маркетинг. Бізнес-школа, перш за все, про бізнес. Вона дає такий певний mindset, який ти не отримаєш зі звичайних курсів чи інших університетів. Ми весь час вивчали маркетинг в контексті наших бізнесових реалій. Тому дуже цінним є те, що програма дала мені підприємницьке мислення і вміння дивитися на маркетинг зі сторони бізнесу. Також, звичайно, що дуже цінним є оточення і вся спільнота бізнес-школи. Я весь цей рік надихаюся людьми, з якими вчуся, і в мене з’являється бажання досягати постійно чогось більшого. 

Рання реєстрація на програму MSc in Marketing Management Львівської бізнес-школи УКУ триває! програма створена для людей з початковим досвідом у сфері маркетингу та PR, яких цікавить системне навчання та практичних досвід, ґрунтовні знання, здобуті у найкращих експертів галузі, кар’єрне зростання та підсилення усіх необхідних навиків та компетенцій, щоб стати справжнім фахівцем з маркетингу. Програма буде актуальною для тих, хто хоче розуміти ринкові тренди маркетингу і під час навчання створити власне портфоліо з реалізованими маркетинговими проектами та рекомендаціями від компаній після успішного проходження практики у них.