Про бренди, АІ та роль діджитал-спеціалістів: перша зустріч UA Marketing Club

28 Бер 2024

12 березня пройшла перша подія UA Marketing Club «Діджитал-маркетинг: де будуємо майбутнє брендів». Як діджитал змінив підхід до формування стратегії виходу на ринок? Чи може АІ зайняти місце маркетологів? Як розвиватися діджитал-спеціалістам – комплексно чи в глибину? Кейсами, досвідом та думками ділилися спікери Наталія Дрозд та Олексій Філановський. Модерував зустріч Ігор Блистів.

маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UAMC UA Marketing ClubПро спікерів

Наталія Дрозд – User Acqusition Lead у французькому стартапі Fabulous. Експертка з маркетингу мобільних додатків. Керує місячним бюджетами в понад 100 тис. євро з прибутком для компанії. Багаторазова спікерка профільних конференцій в Європі. Авторка подкасту про маркетинг на Радіо Сковорода.
Олексій Філановський – власник маркетингової агенції Filberry.Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як Прайм, Істина, Природне джерело, Сніжна панда, Bigl, Crafta та інших. Під його керівництвом відбулося репозиціонування та почалося стрімке зростання таких брендів, як Біленька, Revo, Shake, Prom, Фокстрот. Свій досвід він виклав у «Головній маркетинговій книзі».
Модератор Ігор Блистів, директор магістерської програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», експерт з понад 18-річним досвідом в маркетингу та засновник UA Marketing Club.

MSc in Marketing Management – оновлена магістерська програма для маркетологів, які прагнуть створювати системні рішення в маркетингу, будувати магнетичні бренди та формувати ефективні маркетинг-команди.

маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UAMC UA Marketing ClubДілимося найцікавішими інсайтами з дискусії.

Як діджитал змінив підхід до формування стратегії виходу на ринок?
Не секрет, що діджитал-інструменти відкривають безліч можливостей для просування бізнесу та формування унікальних і ціннісних брендів. Раніше для того, щоб щось дізнатися про свого клієнта, потрібно було проходити дуже великий шлях. Зараз ми набагато гнучкіші.

За словами Олексія Філановського, сьогодні ми 20-25-річної давності можемо позаздрити собі нинішнім через те, що у нас є повна прозорість. «Минулого тижня ми робили дослідження для клієнта на американському ринку і від програмування анкети до отримання поля пройшло 8 годин. Тобто за 8 годин ми отримали результати складної анкети у США. 20 років тому це уявити не можна було», – каже експерт. Він радить брендам не нехтувати всіма інструментами, які є в діджиталі. У першу чергу, йдеться про можливість отримувати зворотній зв’язок від кожної людини. «Це, мабуть, найважливіше в побудові брендів, що нам дав діджитал», – резюмує Олексій Філановський.

Наталія Дрозд, своєю чергою, наголошує, що маркетинг, як і люди, постійно змінюється, оскільки змінюються способи комунікації людей між собою і те, як ми проводимо свій час. Тому діджитал постійно треба вивчати і розуміти. «Але з другого боку, якщо ми говоримо про поведінку і потреби людей – вони не змінилися. Тому глобально, коли йдеться про цінність продукту, це не є настільки змінним, але способи донесення цієї цінності змінюються з кожним поколінням і з кожною інновацією, що дозволяє в інший спосіб торкатися клієнта», – додає експертка.

Нова подія UA MARKETING CLUB вже 12 квітня. Переходь, щоб дізнатися деталі.

маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UAMC UA Marketing ClubЧи може АІ зайняти місце маркетологів?

Наталія Дрозд впевнена, що штучний інтелект не замінить нас, нас замінять спеціалісти, котрі користуються штучним інтелектом. «Так, штучний інтелект може синтезувати якесь нове знання, але він його синтезує на базі існуючого. Якщо ви попросите його написати instagram-пост, він візьме ідеї з мільйона інших instagram-постів, які хтось до вас написав, не маючи якоїсь унікальної ідеї. Тому найкраще, що можна робити – це брати ті можливості, які дає ШІ. 

Олексій Філановський додає, що коли ми говоримо про штучний інтелект, перш за все говоримо про зміну нашого життя. За його словами, штучний інтелект дозволить нам робити набагато більше. «Ми всі йдемо до персоналізації маркетингу, до персональної комунікації. Якщо зараз одна людина не може персонально прокомунікувати зі 100 тис. людей, то за допомогою ШІ ми зможемо розкласти свою ідею на 100 тис. людей. І ШІ ще запам’ятає відповіді цих людей, запам’ятає, що їм подобається, що не подобається, він стане суперпомічником для нас. Звісно, не буде рутини, буде творча робота. Насправді штучний інтелект відкриває дуже широкі перспективи для маркетингу. Маркетинг стане тільки творчістю», – зауважує експерт.

маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UAMC UA Marketing ClubЯк розвиватися діджитал-спеціалістам – комплексно чи в глибину?

Експерти сходяться на тому, що це залежить від бажання конкретної людини та її темпераменту. Відповідно тут матиме значення й формат роботи – full-time чи part-time. «Якщо у вас є амбіція керувати чи бути підприємцем, вам треба загальний погляд. Так, ви не будете сильним спеціалістом в якійсь конкретній царині, але ви будете дуже добре розуміти, що на вході, що на виході, у вас не буде чорних скринь», – зазначає. Олексій Філановський. За його словами, це стосується не тільки діджитал-маркетингу, загалом бізнес-процесів компанії – фінансів, логістики, бухгалтерії тощо.
маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UAMC UA Marketing Club

«Якщо людина буде дуже хорошим експертом у дуже вузькій галузі, для прикладу smm для будівельних компаній, у неї не буде проблем з клієнтами, тому що це людина, яка добре розуміється на своєму ринку. Натомість коли ми говоримо про генералістів, тоді коли я вмію трошки це, а трошки те, це дуже круто, якщо ви працюєте в компанії як один спеціаліст на full-time і менеджите зовнішніх підрядників, котрі у вас закривають певні функції», – переконана Наталія Дрозд.

«Я однаково поважаю людей, які закохані у свою спеціалізацію і тих, які про все знають – і ті, і інші красені», – виснує Олексій Філановський.

 Нагадуємо про можливість придбати запис дискусії за покликанням: https://uamarketingclub.com/#price . Ви отримуєте доступ до запису лекції та до чату учасників. Встигність скористатися можливістю!

А вже 12 квітня чекаємо вас на наступній події UA Marketing Club. Як будують маркетинг лідери ринку? Розмова з Василем Дмитрівим, віцепрезидентом з маркетингу ОККО (АТ «Концерн Галнафтогаз»). Підписуйтесь на сторінки клубу в соцмережах та стежте за анонсами – instagram, facebook, tiktok.
маркетинг магістратура маркетинг магістратура львів факультет маркетингу маркетинг прохідний бал вступ маркетинг курс по маркетингу "інтернет маркетинг курси" "курси маркетингу львів" "маркетинговий менеджмент" "маркетинг курси львів" "digital маркетинг курс" "MSc in marketing management" "lvbs маркетинг" "Цифровий маркетинг курс" "бізнес школа маркетинг" лвбс маркетинг "магістерська програма з маркетингу" "освіта в сфері реклами" "уку маркетинг" "цифровой маркетинг курс" UAMC UA Marketing Club