- Фахівчиня з більш ніж 10-річним досвідом на ринку комунікацій
- Спеціалізується на репутаційних та антикризових комунікаціях у комерційному, політичному і державному секторі
- Засновниця та директорка агенції комунікацій Perfect PR
Наталія Улинець
Visiting lecturer
Програми та курси на яких викладає:
Досвід викладача
- З 2019 року: авторка, лекторка навчальної програми «Управління репутацією та антикризові комунікації» в УКУ.
- З 2020 року: викладачка курсу «Бізнес-комунікації. Управління репутацією» на магістерських програмах MSc in Innovations and Entrepreneurship та MSc in Marketing Management LvBS.
- Впроваджує комунікаційні стратегії для національний, міжнародних компаній.
- Працює з побудовою репутації для інвестиційних проєктів та проєктів соціальної та екологічної відповідальності.
- Виграла 8 виборчих кампаній, врятувала понад 30 компаній від репутаційних криз і впровадила більше 50 PR-стратегій.
Медіа
Статті та публікації
Як вижити брендові у кризовій ситуації, або Що робити, якщо медіа офіційно «поховали» компанію
Чи потрібно говорити з журналістами про кризу у бізнесі?
Спочатку думай: як бізнесу напрацювати імунітет до інформаційної кризи
USF MARKETING №5. КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЇ НА ТЕМУ ЕФЕКТИВНОГО ПІАРУ ДЛЯ СТАРТАПІВ
Як зрозуміти, коли вашому бізнесу потрібен PR-аудит
Чи потрібно говорити з журналістами про кризу у бізнесі?
Спочатку думай: як бізнесу напрацювати імунітет до інформаційної кризи
USF MARKETING №5. КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЇ НА ТЕМУ ЕФЕКТИВНОГО ПІАРУ ДЛЯ СТАРТАПІВ
Як зрозуміти, коли вашому бізнесу потрібен PR-аудит