29-30 жовтня у Львівській бізнес-школі відбувся другий модуль навчальної програми для керівників малого бізнесу, який був покликаний ознайомити учасників із основами маркетингу та продажу.
Першого дня навчання разом із Андрієм Длігачем, генеральним директором групи компаній «Advanter Group», представником міжнародного агентства «Luniter troubleshooting» у Центральній та Східній Європі, учасники курсу вивчали основи маркетингу. Андрій Длігач надав управлінцям приклади успішних та недуже маркетингових моделей українських та закордонних компаній. Практичні вправи, реальні кейси та приклади багаторічного досвіду професійних маркетингових досліджень дали змогу учасникам не лише осягнути суть мистецтва збуту, а й зрозуміти сьогоденну політику розвитку у даному напрямку, специфіку сучасних тенденцій маркетингових кампаній, у розрізі побачити загальну картину векторів руху вітчизняних та світових брендів.
Другий день навчання стосувався стратегії продажу. Разом із Олесем Піщаком, одним з провідних sales-експертів в Україні, випускником магістерської програми Львівської бізнес-школи Key Executive MBA, учасники вирішували практичні кейси із різних сфер бізнесу, моделювали бізнес-ситуації, реорганізовували та планували продаж, з’ясовували ключові показники для різних його етапів. На численних прикладах управлінці мали змогу ознайомитись із різноманітними моделями продажу, стратегіями розповсюдження, методами нарощування клієнтської бази, видами комунікації з клієнтами. Також було розглянуто теми мерчандайзингу, ефективності торгового персоналу, систем стимулювання, ключові елементи успішного відбору працівників.