Ключ до customer satisfaction: для чого вам програма Адріана Сливоцького?

29 Тра 2019

Шукаєте ключ до customer satisfaction? Авторська програма «Давид перемагає» від провідного бізнес-футуролога світу Адріана Сливоцького допоможе знайти його завдяки покроковому аналізу 8 необхідних складових для проривного бізнесу, що формують матрицю асиметричної конкуренції.

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) вперше проведе навчання з Адріаном Сливоцьким у Харкові. 2-3 липня учасники програми дізнаються, що таке модель асиметричної конкуренції, яка є дуже актуальною у наш час і дозволяє невеликим компаніям перемагати величезні корпорації, що були усталеними лідерами на ринку. Що потрібно врахувати вам, аби бізнес-модель вашої компанії працювала на успіх? Коли та чому необхідно бути швидким, ощадливим, наполегливим, а коли підготуватися до поразки і винести з неї дуже важливі уроки?

Ми запитали у Валерія Козлова, співзасновника та колишнього СЕО ІТ-компанії PLVision, який навчався на програмі «Давид перемагає: дисципліна неспівмірної перемоги» у Львові, чим вона буде корисною для ІТ-компаній та які виклики допоможе їм побороти.

Що таке асиметрична конкуренція? Це дуже цікава високорівнева концепція. Книгу «Давид перемагає: дисципліна неспівмірної перемоги» (у ній Адріан Сливоцький описує концепцію асиметричної конкуренції, ви можете безкоштовно завантажити її на сайті, – ред.) я читав ще до публікації, маючи змогу ознайомитися з її ранньою версією. Спочатку я відкрив її, прочитав і закрив, – не було достатнього розуміння. Я навчаюся на програмі MSc in Technology Management LvBS. Тож коли у нас був навчальний курс із стратегічного маркетингу, а потім у межах навчання ми відвідали ще й курс «Давид перемагає: дисципліна неспівмірної перемоги», все разом спрацювало дуже добре!

Матеріал програми стосується цілком практичних кроків, які ви можете реалізувати у вашій компанії. Він надзвичайно допомагає, якщо ви плануєте заснувати організацію, продукт чи бізнес. Йдеться саме про прийняття стратегічних рішень, про вибір принципів та підходів для формування архітектури продукту чи бізнесу.

На певному етапі розвитку бізнесу у кожного керівника з’являється дилема, які рішення приймати: потрібен вам високотехнологічний продукт чи ні; технології необхідно розробити самим чи піти по них, до прикладу, в акселератор, або ж запартнеритися з кимось. Модель асиметричної конкуренції тут буде дуже корисною.

Матриця асиметричної конкуренції, що складається з 8 принципів, справді добре працює у комбінації зі стратегічним маркетингом. Кожна зі складових – це критерій для прийняття стратегічних рішень. До прикладу: швидкість, масштаб, ваша історія, алгоритми, які використовуєте…

Дізнатися більшеДавид перемагає: дисципліна неспівмірної перемоги [Харків]

На певному етапі розвитку бізнесу у кожного керівника з’являється дилема, які рішення приймати: потрібен вам високотехнологічний продукт чи ні; технології необхідно розробити самим чи піти по них, до прикладу, в акселератор, або ж запартнеритися з кимось. Модель асиметричної конкуренції тут буде дуже корисною, адже допомагає формувати ваше бачення розвитку. До прикладу, алгоритми. Це один з ключових елементів цієї матриці. Де у вас в компанії вони заховані? Для чого їх використовують? Чому? Наприклад, якщо основа ваших продуктів – це пропрієтарні алгоритми, то ви можете вибудувати зв’язок із концепцією Сливоцького про стратегічний контроль та зрозуміти: яким чином алгоритми допомагають творити конкурентну перевагу вашої компанії (чи продукту) та захищати Ваші позиції на ринку.

Уявімо, що ми плануємо новий інноваційний бізнес. Всерйоз і надовго. Як виглядатиме ця інноваційність? У чому вона полягатиме? Ймовірно, вам доведеться здійснювати чимало маневрів і щодо бізнес-моделі, і щодо продукту. Можна бути іншим та кращим у контексті масштабу, швидкості, тощо. Аналіз за матрицею зменшує невизначеність щодо наших наступних дій у побудові і розвитку бізнесу, змушує задуматися про ваші плани щодо масштабу, про ваше ставлення до невдач.

Аналіз за матрицею асиметричної конкуренції зменшує невизначеність щодо наших наступних дій у побудові і розвитку бізнесу, змушує задуматися про ваші плани щодо масштабу, про ваше ставлення до невдач.

Особливо прикладний цей курс на етапі, коли ми не задоволені своєю бізнес-моделлю, бачимо загрози для неї, коли вона застаріла та потребує змін. Зважаючи на темпи розвитку ІТ-ринку, програма Адріана Сливоцького однозначно буде корисною для компаній з цієї сфери. Вона висвітлить ваші больові точки та допоможе їх пропрацювати. Для сервісних компаній тут також особливо важлива можливість свіжим поглядом подивитися на свої послуги, значно краще зрозуміти проблеми та потреби замовника, його бізнес-контекст. Це – ключ до якісної комунікації та customer satisfaction!

Дізнатися більше: У LvBS триває набір на програму для C-level управлінців в ІТ MSc in Technology Management

Довідка LvBS: Адріан Сливоцький, Ph.D., партнер компанії «Oliver Wyman», двічі входив до переліків топ-50 бізнес-мислителів світу та топ-25 бізнес-консультантів. Член Дорадчої ради LvBS. Один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, Адріан Сливоцький народився 28 червня 1951 року в США. Американський економіст – син вихідців з Івано-Франківщини. Навчався в Гарвардській Юридичній школі та Гарвардській школі бізнесу. Колишній віце-президент, член ради директорів «Mercer Management Consulting, Inc.», яка входить до 10 найпрестижніших у світі консалтингових компаній; автор світових бестселерів з питань стратегічного управління «Чи є ваш бізнес цифровим?», «Зразки отримання прибутків»; його книги «Зона прибутку» та «Міграція капіталу» увійшли до рейтингів найкращих бізнес-книг за версією BusinessWeek та Financial Times.

Читайте також: Бізнес у стилі win-win за Сливоцьким, або Чому вашій команді потрібен «адвокат клієнта»? Досвід з Харкова