Інтенсив з диджитал-маркетингу від MSc in Marketing Management. Запрошуємо на відкритий модуль!

28 Лют 2024

MSc in Marketing Management запрошує на відкритий модуль «Інтенсив з диджитал-маркетингу», щоб ближче познайомити вас з магістерською програмою та занурити в атмосферу навчання. Це п’ять днів навчання разом з учасниками MSc in Marketing Management з 12 до 16 березня, яке дозволить вам проникнутися студентським життям на магістратурі та допоможе сформувати комплексне розуміння диджитал-маркетингу з точки зору управління, зокрема планування, організації та контролю.

 

Інтенсив з диджитал-маркетингЗавдяки цьому інтенсиву ви зможете ознайомитися  з підходами та інструментами діджитал-маркетингу, питаннями аналітики та факторами ефективності, новими викликами та трендами.

Для кого це навчання? Для тих, хто прагне знань і розвитку в сфері маркетингу та цікавиться навчанням на магістерській програмі MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ.

Яка мета цього інтенсиву? Ви маєте змогу не лише отримати цінні знання, а й зануритися в навчальний процес магістерської програми, «приміряти» навчання на собі, відчути його темп і що найважливіше – познайомитися з колегами маркетологами – учасниками програми. 

Участь в інтенсиві проходитиме за пільговою ціною* 15 000 за грн 5 днів навчання.

Коли? З 12 по 16 березня. З вівторка по суботу з 10.00 до 18.00.
Де?  Львів, вулиця Козельницька 2а, авд. 305
Кількість місць обмежена – до 10 місць. Подача заявки на участь триватиме до 10 березня 24.00 включно.

*Участь у навчанні за умови підтвердженої реєстрації (вам надійде на пошту погодження реєстрації та деталі участі)

Програма інтенсиву

День 1 (12.03) Сучасний маркетинг: онлайн і офлайн | Олексій Філановський

День 2 (13.03) Базові інструменти цифрового маркетингу та логіка їхнього застосування  | Олександр Короговний

День 3 (14.03) Основи SEO і Google Analytics  | Павло Лисий

День 4 (15.03) Маркетинг у соціальних мережах |  Анастасія Панько

День 5 (16.03) Маркетинг мобільних додатків  |  Наталія Дрозд +гостьова лекція від співзасновниць Tik Tok агенції HEEKS «Як просувати бренд в ТікТок у 2024 році?» 

Контактна особа: Лариса Бук, академічна менеджерка магістерської програми MSc in Marketing Management
+38 097 323 5194, lbuk@lvbs.com.ua

Викладачі

  • Олексій Філановський, власник маркетингової агенції Filberry, яка допомагає компаніям перейти на новий рівень розуміння та провадження практик маркетингу. Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як Прайм, Істина, Природне джерело, Сніжна панда, Bigl, Crafta та інших. Під його керівництвом відбулося репозиціонування та почалося стрімке зростання таких брендів, як Біленька, Revo, Shake, Prom, Фокстрот. Розробив та реалізував десятки успішних маркетингових стратегій, досягши безпосередніх результатів при їхньому впровадженні. Свій досвід він виклав у «Головній маркетинговій книзі». 
  • Олександр Короговний, співвласник та керуючий партнер digital-агенції iLION та агенції з управління репутацією Topserm. Серед клієнтів агенцій – українські та міжнародні бренди, e-commerce проєкти, публічні персони та політики. Брав участь у розвитку таких брендів, як Optimeal, Club 4 Paws, Isida, Bionorica, Nikolab, Perfectil, Mizol, Typar, БК Вертикаль, Світоч, MacCoffee, Fa, Duna, Belok, Vents та ін. Сфери компетенції: digital-маркетинг, цифрові стратегії, управління репутацією онлайн, SERM, стратегічний маркетинг, корпоративний брендинг, розробка брендів, управління портфелем брендів, просування брендів, стратегічні комунікації.  
  • Павло Лисий, Managing partner в Digital agency Panem, 14 років досвіду в SEO та інтернет-маркетингу. Десятки кейсів в Україні, Британії та США. Сфери компетенцій: всі процеси SEO для різних типів сайтів та ринків, налаштування наскрізної аналітики, стратегії масштабування бізнесу онлайн за допомогою seo та ppc, консалтинг для бізнесу на онлайн-ринку. Організовував digital marketing команди в компаніях як Symphony Solutions, Оtakoyi. Зараз Panem посідає топові місця за рейтингом Clutch і є найбільшою Digital Agency Західної України. 
  • Анастасія Панько, креативна продюсерка в агенції Banda. 8 років роботи в рекламних агентствах України, зокрема 6 років у сфері SMM. Розробляла та реалізувала контент та SMM-стратегії для українських та міжнародних брендів, серед яких Netflix, Bella, Happy, Zoetis, Сона-фарм, Servier. Має Effie bronze за проєкт #грайсерцем для Bella Trade та Effie gold та Effie silver за проєкт «Будь сміливим як Україна» для Міністерства цифрової трансформації України.
  • Наталія Дрозд, User Acqusition Lead у французькому стартапі Fabulous. Експертка з маркетингу мобільних додатків. Керує місячним бюджетами в понад 100 тис. євро з прибутком для компанії. Сертифікований маркетинг-спеціаліст Google Ads, Facebook Ads і Snapchat Ads. Багаторазова спікерка профільних конференцій в Європі. Як консультанка Наталя працювала з компаніями зі США, Франції та Катару. Авторка подкасту про маркетинг на Радіо Сковорода.

А також вас чекає гостьова лекція: Юстина Мостова, Марія Деркач співзасновниці Tik Tok агенції HEEKS, випускниці програми MSc in Marketing Management Бізнес-школи УКУ “Як просувати бренд в ТікТок в 2024 році?”

– Що хоче від креаторів оновлений алгоритм ТікТок

– Робочі формати контенту в 2024

– Як поєднувати алгоритми ТікТок, бажання ЦА і цілі бізнесу