«Побудова бренду через діджитал інструменти»

Які діджитал інструменти потрібні брендам? Як ці інструменти працюють? Цю тему обговоримо із Олександром Короговним на вебінарів «Побудова бренду через діджитал інструменти» 20 вересня о 18:00. Подія проходитиме в рамках серії вебінарів з маркетингу від Бізнес-школи УКУ та MSc in Marketing Management.

лвбс львівська бізнес-школа бізнес-школа уку уку український католицький університет lvbs lviv business school ucu business school ucu ukrainian catholic university львівська бізнес-школа бізнесу

Олександр Короговний – має досвід роботи у сфері маркетингу понад 15 років. З 2015 року займається цифровим маркетингом. Співвласник та керуючий партнер digital-агенції iLION та агенції з управління репутацією Topserm. Серед клієнтів агенцій – українські та міжнародні бренди, e-commerce проекти, публічні персони та політики.

На вебінарі ми розберемо: 

  • Ключові digital інструменти для побудови бренду 
  • Приклади використання інструментів 
  • Способи оцінки ефективності побудови бренду через digital
  • Кейс побудови бренду виключно в offline

Коли: 20 вересня 18:00
Де: онлайн (за попередньою реєстрацією)
Вартість: благодійний внесок від 300 грн

Модерує Ігор Блистів – директор магістерської програми MSc in Marketing Management і викладач Бізнес-школи УКУ, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», експерт з понад 18-річним досвідом в маркетингу.

Всі кошти, зібрані під час вебінару, будуть скеровані в Стипендійний фонд імені Олега Воробйова, учасника програми MSc in Technology Management Бізнес-школи УКУ, який загинув від рук російського окупанта на передовій фронту 30 травня 2022 року.