Fresh Idea. У LvBS закінчилася Весняна школа підприємництва

У них була цікава ідея, але вони не знали, як її втілити. Вони хотіли створити спільноту однодумців навколо себе, а своє майбутнє бачили у інноваціях та підприємництві. Вони прийшли отримати те, чого бракувало для успішного старту їхнього бізнес-проекту на Весняну школу підприємництва Fresh Idea у LvBS.

 Fresh Idea

24 учасники програми впродовж п’яти днів вчилися працювати в команді на курсі «Experts in Teamwork», розробленому у партнерстві LvBS з університетом Норвегії NTNU та компанією Innoco за підтримки Норвезького Міністерства закордонних справ.  Викладачка LvBS Наталка Шпот, зуміла довести учасникам, що різний досвід та знання – це не перешкода для успішної взаємодії, а лише перевага, адже кожен своїми компетенціями додає спільному проекту цінності та ефективності. Метод навчання на курсі ґрунтувався на використанні сильних сторін досвіду учасників. Вони розвинули навички роботи в команді через вирішення різних ситуацій, які виникають під час роботи над проектами; поділилися своїми роздумами та стимулювали взаємодію їх через процес фасилітації, рефлексії, виконання вправ і надання зворотного зв'язку.

Інтенсивна робота над проектами базувалася також і на основі курсів – з проектного менеджменту, який провів для учасників Василь Пасічник, фандрейзингу, про основи якого розповіла Людмила Крижановська, та маркетингу від учасниці Програми з інновацій та підприємництва LvBS Марти Гаранджі. Окрім того, учасники надихалися розмовою з Іллею Кенігштейном про креативну економіку на прикладі Ізраїлю, яка перетворилася у інтенсивну дискусію.

Під час курсу учасники розглянули кейс компанії «Горіховий дім» та дали свої рекомендації з оптимізації процесів компанії. Одна із рекомендацій учасників Школи підприємництва після завершення проекту втілилася в життя. Про неї розповідає засновник Соціальної пекарні «Горіховий дім», Юрій Лопатинський«Результатом напрацювань Весняної школи «Fresh Idea», яку поводила LvBS у форматі «Experts in Teamwork», для нашої компанії став запуск нового продукту – «Корисна коробка». Саме учасники весняної школи – молоді амбітні і підприємливі студенти – запропонували нам ідею створення нового продукту та можливості його просування на ринку.  Завдяки міждисциплінарності та різноманітності групи, яку вдалось створити бізнес-школі, учасники допомогли нам  по-новому подивитись на наші продукти, зокрема їхній маркетинг, систему продажу просування. Дякуємо молодим підприємцям за свіжі ідеї!».

Fresh Idea

Учасники отримали практичні інструменти, необхідні для створення та запуску бізнес-проекту, а також – систематизували власні теоретичні знання. У своїх відгуках про програму вони зазначають, що навчилися чути і розуміти тих, з ким працюють, формувати міцну команду та опанували базові навики формування процесів:

Людмила Горбачова: «Найсучасніші методики освіти! Правильні люди в правильному місці! Після програми я заберу зі собою методики аналізу проектів, контакти та знання і навики, адже кожна лекція була корисною».

Анна Шиба: «Я отримала чіткі навики рефлексії, як продукувати ідеї, пошуку інформації. Забираю з собою після навчання знання про те як формувати команди, керувати процесами в ній. Шляхи вирішення проблем, які виникать у моїй основній роботі».

Володимир Ходонович: «Я отримав усвідомлення себе в команді, своїх хороших та негативних сторін, а також довіри до інших членів команди. Крім того – практичні навички будування і організації команди, навики врегулювання конфліктів, навчився активно слухати. Результат команди дуже хороший, навіть наявність певних непорозумінь не завадила створенню спільного рішення проблеми».

Fresh Idea