«Хочете зробити щось велике? Застосуйте дизайн-мислення!», – учасник Key Executive MBA

«Дизайн-мислення стало ключовим пазлом великої картини, яка дозволяє побачити дійсність. Хочете зробити щось справді гарне/добре/велике/важливе? Це дуже легко: застосуйте дизайн-мислення!». Про це говорить учасник програми Key Executive MBA Ростислав Пендюк, після прослуханого курсу «Дизайн мислення» від Олександра Акименка, викладача Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).

Під час свого останнього навчального модуля учасники 16 групи програми Key Executive MBA проходили курс «Управління змінами» з Сергієм Потаповим, а також «Дизайн мислення» з Олександром Акименком. Власне, відгуком про останній й поділився з нами учасник програми, голова Патріаршої комісії у справах молоді УГКЦ Ростислав Пендюк:

DT

«Так склалось, що про курс Дизайн-мислення я пишу в центрі Коперника у Варшаві. Тут дуже легко писати про це, бо тут один великий доказ, що це працює. Довкола мене бігають схвильовані малюки, ходять захоплені підлітки і не менш захоплені дорослі люди, які, здається, забули про свою дорослість і завзято експериментують з різними фізичними, хімічними, біологічними дослідами. Тут кожна деталь велетенського простору зроблена так, щоб захоплювати вашу увагу і провокувати на експеримент та дослідження…

DT2

Для мене курс Дизайн-мислення став ключовим пазлом великої картини, яка дозволяє побачити дійсність. Хочете зробити щось справді гарне/добре/велике/важливе? Це дуже легко: застосуйте дизайн-мислення! Насамперед дуже уважно дослідіть чим живуть, що роблять і чого потребують люди, для яких ви служите, чи яким хочете запропонувати певний товар чи послугу. Переконайтесь, що ви точно зрозуміли їх проблему і починайте творити найфантастичніші ідеї, які дозволять цю проблему вирішити. Пізніше розробляйте найпростіші прототипи своїх найкращих ідей і питайте тих самих людей, чи їм це допоможе вирішити їхню проблему.

Дізнатися більше про програму Key Executive MBA

Згрубша, це все. Дуже просто – правда? І найголовніше, така схема дозволяє творити лише найкращі і найбільш успішні ідеї. Після цього курсу мене тривожить лише одне питання: чому всі так не роблять? Чому довкола так багато людей, які роблять щось для інших, але навіть не намагаються довідатись, чи це потрібне людям і чи допомагає вирішити їхні проблеми/запити? Зрештою, навіщо далеко ходити, я також вже стільки років намагаюсь чинити людям добро, але далеко не завжди розумію, чи вони саме такого добра потребують.

DT3

Олександр Акименко зробив ще одну важливу річ, про яку я давно мріяв: навчання було побудоване, як творення власного досвіду застосування дизайн-мислення. Два дні досвідчені керівники розпитували людей про їх досвід, клеїли на дошках сотні карток з ідеями і творили з картону свої прототипи майбутніх складних і чудових пристроїв.

Я вже придбав декілька книжок, які дозволять заглибитись в тему. Розумію, наскільки складно буде міняти свої власні звички і переконувати людей довкола міняти їхні. Але я чітко бачу, що такий спосіб творення ідей може вирішити багато проблем в бізнесі, громадському секторі і в Церкві такожСміх. Дякую Львівській бізнес-школі УКУ за цей досвід і можливість дослідити, що Дизайн-мислення це спосіб робити життя/досвід людей, для яких ви щось створюєте, краще».

DT4Викладач курсу «Дизайн мислення» Олександр Акименко: співзасновник та керівник компаній «Yes&Design» та «Платформедіа». Видавець інтернет-журналу, консультант з впровадження інновацій. До 2014 року працював як редактор та журналіст. У липні 2016 року закінчив програму «JSK Fellowship» в Стенфордському університеті, де вивчав стратегічний менеджмент, підприємництво, основи венчурного капіталу, медіа-бізнес, інвестиції, дизайн-мислення, підривні інновації та розвиток демократії.