Як будують відносини з клієнтом Banda Agency, «Фігаро-Кейтеринг» та «Автологістика»?

Що повинен дізнатися бізнес про клієнта перед початком співпраці? На що готові піти бізнесмени, щоб врятувати свою справу? Про це говорили директори та власники під час візитів у компанії учасників навчальної програми «Ефективне управління малим бізнесом» Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). Ділимося з вами основними тезами:

marketingmod1

Роберт Рудницький, директор Терміналу «Автологістика», учасник програми Key Executive MBA LvBS:

  ✓ Бізнес повинен бути взаємовигідним для обох сторін, тоді це співпраця. А коли один працює у нуль, а інший заробляє – то це не співпраця, це не бізнес.

  ✓ У важкі часи довелося себе канібалізувати. Ми пішли до клієнтів і відмовилися брати плату за зберігання автомобілів. Цей крок дозволив врятувати подальше майбутнє бізнесу.

  ✓ Не можна чекати, що хтось змінить мислення людей, бізнес повинен сам створювати мотивацію для своїх працівників.

marketingmod2

Дмитро Адабір, директор з розвитку «Banda Agency»:

  ✓ Основні три питання, які ми з’ясовуємо, коли починаємо працювати із замовником, це: для чого цей бізнес, хто ці люди, які цінності вони поділяють чи не поділяють.

  ✓ Мені не соромно, щоб мене з цим побачили – ось успішний маркетинг.

  ✓ Наше завдання – це знайти правду про клієнта, про яку він може сам не знати.

✓ Якщо немає хейтерів – значить ти недопрацював.

✓ Завжди є табір тих, хто лайкає і хейтить. Найгірше –  якщо немає реакції.

Олександр Котолуп, засновник компанії «Фігаро-Кейтеринг»:

  ✓ Не обмежуй себе – дій.

  ✓ Оточуйте людьми, сильнішими за себе.

  ✓ Довіра та цікавість – це основа бізнесу.

marketingmod3

Навчальна програма «Ефективне управління малим бізнесом» розроблена під потреби, що виникають протягом всіх життєвих циклів малих компаній: від заснування чи придбання до зростання або продажу бізнесу. Програма складається з 5 модулів: основні аспекти управління компанією та стратегічне планування, забезпечення розвитку та збереження бізнесу,  фінансовий менеджмент, маркетингова діяльність, управління персоналом. Навчання відбувається у Львові, але модуль з маркетингу виїзний і проводиться в Києві, де крім навчальної сесії, проводимо візити у компанії.

Старт наступної програми 16 вересня. Деталі та реєстрація за посиланням.