Адріан Сливоцький: Людський капітал і міжнародні зв’язки – основа для відродження економіки

«Якщо в Україні покращиться інвестиційний клімат, відбудеться ряд законодавчих змін, зменшиться рівень корупції, то людський капітал, талант, досвід і зв’язки, які сьогодні існують у бізнесі (і яких не було ще 5-10 років тому), стануть основою для відродження української економіки», − таку думку висловив Адріан Сливоцький, провідний бізнес-мислитель світу, партнер компанії «Oliver Wyman», член Дорадчої Ради LvBS.

10-11 квітня у Львівській бізнес-школі УКУ він розпочав курс «Мистецтво перемоги» про бізнес-моделі, стратегію та лідерство для керівників компаній.

За словами Адріана Сливоцького, одного з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, людський капітал завжди був і залишається основною для відбудови будь-якої економіки світу. Україна не виключення. «Сьогодні в українському бізнес-середовищі набагато кращий стан, ніж 5-10 років тому. Це стосується не лише технічних знань, а й світогляду керівників: і бізнес, і самі підприємці в Україні змінилися. По-перше, вражає, що все більше підприємців добре володіють українською мовою. По-друге, все більше провідників (і це стосується не лише ІТ-галузі) розвинули зв’язки з іншими країнами Європи, зі США. В Україні є лідери, які довели, що вони можуть будувати глобальні компанії», − вважає бізнес-консультант.    

На думку Адріана Сливоцького, один з найбільших викликів перед українським бізнесом − змінити спосіб мислення. «Часто ви можете думати: я лише менеджер, умови ведення бізнесу жахливі, ми маленьке місто, регіон. Чого у таких умовах можна досягнути? Але найкращі компанії починаються не лише в США, Франції та Японії! Не треба винаходити нічого нового, є багато прикладів успішних компаній, вчіться на цих прикладах, застосовуйте їхні стратегічні і тактичні ходи у ваших галузях та компаніях.  І якщо ви хочете творити цінність, переконайте себе, що треба багато читати і вчити англійську», − порадив він управлінцям.  

Курс «Мистецтво перемоги», який є унікальний з точки зору методології і наповнення, розпочався із шести дводенних лекцій про міграцію цінностей, побудову бізнес-моделі, світ чотирьох індустрій, формування попиту, етичні засади у спільнотах лідерів. Після двох днів безпосередньої роботи, учасники переходять до дистанційного тримісячного навчання, виконуючи завдання та опрацьовуючи рекомендовану літературу від автора курсу. Наприкінці навчання вони матимуть можливість підбити підсумки (follow-up) з Адріаном Сливоцьким.