Навіщо бізнесу digital-стратегія? – семінар від Google

30 Тра 2014

У LvBS відбулась зустріч з топ-менеджментом компанії Google.

Святослав Комаха (Google Ukraine, директор по маркетингу), Степан  Чоп (Google Ireland, територіальний менеджер) та Анна Граділь (Google UK, спеціаліст по партнерській програмі YouTube) розповіли про те як інновації та сучасні технології впливають на розвиток бізнесу і як їх можна використовувати для просування власного продукту.

«Хмарні» технології стирають кордони і дозволяють спілкуватися людям у різних куточках світу. «Для бізнесу та освіти – це прорив. Адже інтернет стирає технологічні бар’єри: одна людина чи маленька команда має можливість випередити великі традиційні компанії (приклад “Громадського телебачення“)», − розповів Святослав Комаха.  

За словами директора з маркетингу Google Ukraine, інтернет змінив нашу взаємодію з контентом (100 годин відео завантажують на youtube щохвилини). «Часто сьогодні релевантність і актуальність переважає над якістю. Якщо ви, як бізнес, можете створювати правильний контент, то це відкриває перед вами нові  можливості взаємодії з вашим споживачем, в Україні ніша власного, якісного не заповнена».  

Інтернет − один з найбільших інструментів технологічного маркетингу, бо він дає можливість виміряти все, і що найголовніше взаємодію компанії зі своїм споживачем. «Більше 4% ВВП у світі генерують онлайн-продажі, у Великобританії ця цифра сягає 8%. І це тільки початок, потенціал до зростання цього сегменту дуже великий: лише 34% людей у світі є користувачами інтернету. Digital-стратегія може допомогти просунути бізнес лише за умови, що ви чітко розумієте, чого ви хочете досягнути, застосовуючи ці технології, і знати інструментарій», − підсумував Святослав Комаха.

Зустріч закінчилася дискусію з професором Норвезького університету науки і технології (NTNU) Sjur Dagestad та управляючим партнер, CEO CityMediaDigital Morten Holst, які поділилися досвідом у розвитку та впровадженні інновацій.  

Цікаві факти про компанію Google:
– У 2010 році 96% від доходу компанії Google становили прибутки від реклами, у 2014 р. ця частка зменшилась до 60%, це пов’язано зі створенням нових продуктів. 

– Як працюють у компанії:
31% працівників працюють з офісу клієнта
27% працюють, подорожуючи
23% працюють у публічних місцях
39% працює з дому