Ольга Поліщук ділиться секретами побудови ефективного управління медичними центрами в умовах невизначеності та нових викликів

12 Гру 2022

Як збудувати ефективну стратегію медичного центру при непередбачуваних обставинах? Які навички необхідні керівникам та власникам медичного бізнесу, щоб ефективно налаштувати роботу установи? Відповіді на всі актуальні питання роботи медичних установ дає Ольга Поліщук, викладачка програми  «Бізнес-рецепти для медцентрів», бізнес-консультант та стратег з медичного маркетингу.

Які основні питання постали перед керівниками та власникам медичного бізнесу?

  • Недостатня кількість лікарів та персоналу.
  • Зміна клієнтської бази.
  • Зменшення бюджетів на маркетинг та просування.
  • Зміна послуг.
  • Відсутність електроенергії.

Власникам та керівникам медичних закладів, які змогли адаптувати ефективну стратегію компанії, могли швидко приймати операційні та фінансові рішення і налаштували роботу установи так, щоб вона була максимально клієнтоорієнтованою та викликала довіру у пацієнтів, вдалось швидко адаптуватись під всі непередбачувані умови.

Що допоможе медичним центрам швидко адаптуватись до змін?

Формули успіху не існує, проте ми точно радимо власникам та керівникам звернути увагу на наступні моменти: 

  • Швидко реагуйте на ситуацію і зовнішній вплив. На програмі «Бізнес-рецепти для медцентрів» ми разом з учасниками говоримо про планування не лише зі стратегічної точки зору, а й з використанням критичного мислення. Це допомагає бути мобільними та швидко адаптуватися до змін.
  • Розвивайте клієнтоорієнтованість та згуртованість команди. Будь-який медичний центр – це ціла система, яка точно не зможе повноцінно функціонувати без лікарів та персоналу. Злагоджена робота команд на результат допоможе і надалі підтримувати зв’язок зі всіма клієнтами та допомагати їм. Саме тоді пацієнти стають справжніми адвокатами бренду і будуть готові підтримати вас за будь-яких умов.
  • Будьте залучені та постарайтесь швидко налагоджувати всі процеси. Не чекайте, що стане краще і хтось вам допоможе. В непередбачуваних умовах рішення потрібно приймати швидко і відразу починати їх реалізовувати.

Якими навичками потрібно володіти для ефективного управління? 

Стратегічне мислення

Ми маємо розуміти, які цілі та завдання стоять перед нами, наша роль як власника, куди ми рухаємось та чого хочемо досягнути найближчим часом. 

«Потрібно розуміти, які наші глобальні бізнес цілі, куди рухається медичний бізнес, клініка, чого ми хочемо досягти і яким чином ми це можемо зробити. Розробка маркетингової стратегії дає відповідь на всі ці питання».

Навички лідерства

Адже ваше завдання впроваджувати всі ініціативи в життя медичного центру, драйвити процеси, комунікувати з власниками та колегами, з персоналом,  з лікарями, з пацієнтами, робити висновки та надалі вже впроваджувати нові рішення в життя. 

Ефективна комунікація

Комунікація необхідна для налагодження та зміцнення роботи команди та внутрішніх процесів. Також це допоможе ефективно вести перемовини на зустрічах, краще розуміти команду, правильно доносити ідеї та цінності клініки, мотивувати медичний персонал створювати контент, дійсно розвивати внутрішні комунікації.

Дизайн-мислення

Допомагає швидко створювати та реалізовувати нові ідеї, рішення для вашого бізнесу.

Навички аналітики

Розуміння наскрізної аналітики допомагає правильно визначити цілі медичного закладу, які послуги і як їх варто просувати. Навички аналізу допоможуть створити якісну маркетингову стратегію розроблену на реальних показниках. Аналітика допомагає розуміти поточний стан закладу, яких цілей вдалось досягти та куди рухатись далі.

Ну і звичайно важливо забезпечити постійний розвиток. Тоді ви зможете розуміти ринок, відчувати тренди та впроваджувати їх вже у власній клініці.

Які особливості маркетингу в медичній сфері? 

Медичний маркетинг справді відрізняється від маркетингу звичних для нас товарів і послуг. 

Який він? 

Будь-який маркетинг покликаний задовольняти потреби споживачів. У випадку з медициною ця потреба – усунення будь-якого болю, а вирішення проблем зі здоров’ям – незвичайна послуга. 

«Медичний маркетинг фокусується на заміні звичних товарів чи послуг на цінності. Наприклад довіра в медицині це дуже важливий фактор, який формується шляхом дійсно правильного маркетингу бренду, послуг, лікаря».

Особливості роботи маркетолога

Маркетологи, що працюють в медичній сфері, потребують більше необхідних компетенцій і знань для побудови ефективної стратегії розвитку. Важливо чітко розуміти нашого пацієнта, його потреби, досвід, комунікацію.

Маркетинг в медичних закладах охоплює дуже багато аспектів, на які потрібно звернути увагу, щоб побудувати цілісну стратегію розвитку.

«Комфорт, безпека та експертність послуг, що надає клініка – ключові фактори вибору медичного закладу. Враження від клініки, лікаря, персоналу формуються рівнем сервісу та компетенціями персоналу. 

Тому маркетинг медичних центрів – велика система, яка не тільки містить комунікацію з клієнтами, а ще й велику роботу всередині медичного центру. Він допомагає налагодити всі внутрішні процеси для того, щоб пацієнтам, лікарям і персоналу було комфортно і затишно працювати».

На програмі ми використовуємо кейси успішних медичних центрів та досвід різних експертів у медичній сфері, не тільки у приватних, але й у державних/комунальних клініках, щоб ви могли врахувати всі підводні камені медичної сфери.

Цікаво дізнатися більше про управління медичним центром? Тоді чекаємо вас на програмі «Бізнес-рецепти для медцентрів». Протягом трьох модулів ви дізнаєтеся, як збудувати ефективну стратегію компанії, як швидко приймати дієві рішення. Поговоримо про те, як налаштувати роботу установи так, щоб вона була максимально клієнтоорієнтованою, викликала довіру у пацієнтів та створила якісну конкуренцію, для покращення рівня послуг на ринку.

Старт програми «Бізнес-рецепти для медцентрів» 15 грудня, встигніть зареєструватись