20 березня 2011р
Сьогодні розпочався міжнародний навчальний тур Executive МВА до Китаю. 17 учасників групи прибули до Шанхаю. Навіть перші хвилини перебування в цьому великому мегаполісі справили враження на учасників. Дві частини міста – як дві історії: минулого та майбутнього.
21 березня 2011р
Другий день перебування в Китаї відбувався дуже активно як з бізнесової, так із культурної точки зору. Зокрема, це були відвідини компанії із виробництва мікросхем Jinpeng та Суджоуського індустріального парку. Ці дві зустрічі дали можливість учасникам як подивитись на типове китайське виробництво, так і краще зрозуміти стратегію розвитку країни таодного з найперспективніших її міст зокрема. Особливим моментом дня стало відвідання діючого буддиського монастиря та спілкування із монахом про самопізнання як основу філософії будизму.
«Для того, щоб щось змінити в своєму житті, пізнання інших культур та світу є ключовим фактором».
Олена Лексікова, учасниця Executive MBA 3, директор департаменту аудиту «Концерн Галнафтогаз»
«Те, що ми знаємо, не є і не повинно бути догмою, особливо це відчувається перебуваючи за декілька тисяч кілометрів від щоденного життя, роботи, і в культурі, яка суттєво відрізняється, в тій культурі, де можна побачити абсолютно інші погляди, практики».
Тарас Филипчук, учасник Executive MBA 4, власник «Бей Транс»
22 березня 2011р
Цей день перебування у Шанхаї був більше спрямований на пізнання теперішнього політичного та соціокультурного стану країни та яким чином у ній можуть співіснувати такі контроверсійні, здавалося б, речі, як капіталістичні відносини та планова економіка, жорсткий державний контроль і стратегія держави, спрямована на формування потужного середнього класу, чітке дотримання одних правил і майже повне ігнорування інших. А розпочався день з рефлексій учасників туру щодо того, якою вони побачили країну у перші дні перебування у ній.
«Вражають темпи розвитку міста Шанхай та й усієї країни – у багатьох районах чуєш, що ще 10-15 років тому тут нічого не було.»
Тарас Филипчук, учасник Executive MBA 4, власник «Бей Транс»
Андрій Павлів, співзасновником та керуючим партнером компанії N-iX
«Вражає рівень освіти людей з державного управління та їх лояльність до своєї роботи, свого міста та своєї країни.»
Ігор Блистів, учасник Executive МВА 4, начальник відділу маркетингу ЗАТ«Ензим»
А далі досвідом поділились Сергій Лесняк, генеральний директор компанії «Raw and Refined», та його колега Олексій Москаленко, які за час багаторічного перебування у цій країні спробували пояснити філософію, особливості поведінки та бізнес практику Китаю через метафори, аналогії зі світу тварин, історію становлення цієї країни. А також неабияке зацікавлення викликала презентація про формування інформаційного простору Китаю, зокрема Інтернету, та його відмінності у порівнянні з європейськими.
23 березня 2011р
Сьогодні учасники зустрілись із Генеральним консулом України у Шанхаї п. Сергієм Бурдиляком, який детально розповів про можливості розвитку економічних, політичних та культурних зв’язків між Україною та Китаєм, відкрито відповідав на питання учасників про особливості налагодження бізнесу з китайськими партнерами, обговорив можливі загрози, які може принести демократизація у країні.
День знайомства із людьми Китаю….
Переїзд до міста Шенжень – міста, яке виросло за останні 30 років із 30000 населення до 14 мільйонів жителів. Шенжень межує на півдні Китаю із Гонконгом та вважається одним із найпривабливіших міст для інвестицій.
25 березня 2011р
Китай загалом як країна славиться своїми темпами розвитку. Такими ж інтенсивними є темпи розвитку компанії в цій країні. В п’ятницю учасники туру відвідали компаніюBYD(“Build Your Dreams”), створену в 1995 році. За 16 роківBYD виросла із 30 працівників до 200 тис. працівників, одним із інвесторівBYD є Уорен Баффет. Основні сфери, за якими працюєBYD – IT технології, автомобільний бізнес (особливо цікавими є розробки гібридних та електромобілів) та енергозберігаючі технології, зокрема як можна створити місто майбутнього, максимально задіявши безпечні джерела енергії.
Після обіду учасники мали нагоду познайомитись з іншим дуже динамічним бізнесом – Refond– виробництво світлодіодів. Компанія, створена в 2000 році, за 10 років стала одним із лідерів Азійського ринку. Особливо зацікавила учасників організація R&D процесу, оскільки він ключовий в інноваційному бізнесі.
Андрій Вишневський, учасник Executive MBA 3, директор департаменту ІТ «Концерн Галнафтогаз»
27 березня 2011
Третє місто навчального туру – Гонконг – один з ключових і найбільш розвинених фінансових центрів Азії. «Одна країна – дві системи» – характеристика рівня взаємовідносин між Гонконгом і так званим материковим Китаєм.
Навчання в одній з наймолодших і разом з тим кращих бізнес-шкіл Азії та світу Hong Kong University of Science and Technology (HKUST). Як розпочати бізнес в Китаї, і яку стратегію вибрати не лише на початковому етапі, але й на етапі розвитку бізнесу – про це учасники програми спілкуються із професорами Біліан Саліван та Лоуренсом Франкліном. Кейси про успіхи та невдачі стратегій e-bay, Firestone, Pepsi допомогли краще зрозуміти особливості роботи на азійських ринках.
29 березня 2011
А далі…. далі осмислення, аналіз, рефлексія…. Формування основних управлінських висновків, планування конкретних кроків змін у своїх компаніях. Цікаво дізнатися, якими саме будуть ці висновки – про це у звіті після презентації учасників туру для керівників компаній – учасниць Спільноти та партнерів LvBS та у матеріалах Азійського центру LvBS! Слідкуйте за нашими подіями та дізнавайтесь більше!