Як стати рок-зіркою презентацій: 6 практичних порад від Романа Зінченка

2 Тра 2018

Вміння проводити публічні виступи, презентації та самопрезентації зараз незамінні для кожного, особливо для business people. Ми підготували для вас корисні поради від чудового спікера, викладача Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) та засновника Greencubator Романа Зінченка.

rz

  • Презентація  – це не тексти і не графіки, а спосіб взаємодії з аудиторією. Презентація є продовженням вас, вашим підсиленням.
  • Кожна презентація має на меті запуск певної дії (прийняття рішення, затвердження дизайну, продаж, купівля, допомога дітям). Комунікації, які не запускають дію – є беззмістовними.
  • Нам треба працювати не зі слайдами, а з людьми, які нас слухають. Таким чином ми знімаємо стереотипи, налаштовуємо контакт.

Читайте також: Наталія Кадя. 10 безцінних компетенцій майбутнього

  • Коли ви працюєте із презентацією, подумайте «Who is the boss on this scene?». Босом маєте бути ви, а не ваші слайди.
  • Ви – не ваша аудиторія. Ви повинні працювати із обмеженнями/стереотипами своєї аудиторії, а не зі своїми.
  • Профі мають вести себе професійно. Якщо вони використовують свій жаргон, є ризик, що вас ніхто не розуміє. Варто побудувати місток розуміння. Ми маємо бути перекладачами. Ще раз наголошую: аудиторія – це не ми, не спікери.

Довідка. Роман Зінченко – ентузіаст енергетичних інновацій та «зелених» стартапів, консультант з комунікацій і уже 5 років він просуває підприємницькі можливості та соціальні інновації, які відкривають відновлювана енергетика, сталий розвиток та енергоефективність. Роман очолює мережу «Greencubator», а як консультант з комунікацій та презентаційного мистецтва, також веде напрямок підготовки доповідачів конференції TEDxKyiv. Цьому передувала тривала робота в PR-індустрії, практика інвестиційного PR та фінансових комунікацій і супровід угод із залучення капіталу провідних українських інвестиційних банків. Він також веде приватну комунікаційну практику та є гостьовим лектором Київської школи економіки (KSE). Навчався на програмі «Executive Leadership Program» в Aspen Institute.

Читайте також: Щирість, нові формати та почуття гумору. Без чого не вижити у PR?