Модуль розпочався в стінах KSE на надихаючому курсі Павла Шеремети «Проривні стратегії». Учасники мали змогу ознайомитись з успішними проектами, які досягли визнання та завоювали ринок впроваджуючи стратегію Блакитного океану. Також, ми говорили про те, як важливо знайти свою нішу на ринку і чітко розуміти місце нашого. І на завершення спробували вибудувати стратегію для власних компаній, поєднуючи емоційну та функціональну складові.
Учасники мали унікальну можливість долучитись до зустрічі Дискусійного клубу “Бізнес Credo” з Євгеном Сверстюком, українським письменнником, дисидентом та філософом. Філософська складова модуля дозволила задуматись над роллю кожного. “Якщо людина будує себе, значить вона будує фундамент суспільства”,- підсумував Євген Сверстюк.
“В чому проблема сучасного підходу? Ми традиційно йдемо в логіку стратегічного планування. Але план не є ідеєю, він не може бути глобальним”,- продовжили модуль в Києво-Могилянській бізнес-школі з Олександром Савруком на курсі “Стратегічне мислення та моделювання”. Нові запитання до власного бізнесу, правильне усвідомлення продукту, свого клієнта та споживача- такі результати курсу для учасників програми.
Кінно-спортивний комплекс “Магнат” – успішний приклад того, як ідея та хобі за правильної стратегії та бажання можуть стати успішними бізнесом. Його власниці Діана та Наталія Попови радо поділились своєю історією успіху, розказали про труднощі та перспективи розвитку, провели екскурсію комплексом. Крім цього, учасники, борячи власні сумніви та страхи, змогли проїхатись верхи на конях.
Останній день модуля ми завершили курсом командотворення та корпоративною яхтинговою регатою. “Дуже багато залежить від команди, обраної стратегії та того, як Ти дотримуєшся правил. Лише поєднавши все це зможеш перемогти “- підсумували учасники.
Насичений модуль програми Key Executive MBA додав сил та натхнення кожному, дозволив задуматись і переосмислити місце компаній на ринку та те, куди і з якою швидкістю вони повинні рухатись.