«Фокусуйтеся на тому, що потрібно більшості, а не одиницям»: поради співзасновника Attendify

29 Тра 2017

Кілька влучних порад з власного досвіду від співзасновника успішного стартапу Attendify Артема Яремчука записав учасник групи MSIE5 Магістерської програми з інновацій та підприємництва Юрій Стойко під час виїзного навчального модуля до Києва.

At

Ось що Артем Яремчук порадив інноваторам:

  1. Ваша головна ціль – задовільнити потребу клієнтів.
  2. Великою помилкою є недооцінювання ключової ролі, яку відіграють маркетинг та продаж при розвитку молодого бізнесу.
  3. Не женіться за надмірною кастомізацією. Фокусуйтеся на тому, що потрібно більшості клієнтів, а не одиницям.
  4. Відділ продажу повинен бути поділеним за спеціалізаціями – ті, хто шукають потенційних клієнтів та ті, що «закривають» угоди. Нехай кожен робить те, в чому він кращий.
  5. Надважливо пам’ятати старе правило: чим би ви не були зайняті – завжди зберігайте фокус.
  6.  Не будьте бездушним продавцем. Замість цього станьте для клієнта консультантом з вирішення проблем.

Дізнатися більше: До 31 травня триває рання реєстрація на Магістерську програму з інновацій та підприємництва.

Читайте також: Є багато «талановитих лузерів», найважливіше — важко працювати: 8 порад від CEO modnaKasta