Кілька влучних порад з власного досвіду від співзасновника успішного стартапу Attendify Артема Яремчука записав учасник групи MSIE5 Магістерської програми з інновацій та підприємництва Юрій Стойко під час виїзного навчального модуля до Києва.
Ось що Артем Яремчук порадив інноваторам:
- Ваша головна ціль – задовільнити потребу клієнтів.
- Великою помилкою є недооцінювання ключової ролі, яку відіграють маркетинг та продаж при розвитку молодого бізнесу.
- Не женіться за надмірною кастомізацією. Фокусуйтеся на тому, що потрібно більшості клієнтів, а не одиницям.
- Відділ продажу повинен бути поділеним за спеціалізаціями – ті, хто шукають потенційних клієнтів та ті, що «закривають» угоди. Нехай кожен робить те, в чому він кращий.
- Надважливо пам’ятати старе правило: чим би ви не були зайняті – завжди зберігайте фокус.
- Не будьте бездушним продавцем. Замість цього станьте для клієнта консультантом з вирішення проблем.
Дізнатися більше: До 31 травня триває рання реєстрація на Магістерську програму з інновацій та підприємництва.
Читайте також: Є багато «талановитих лузерів», найважливіше — важко працювати: 8 порад від CEO modnaKasta