Що повинен дізнатися бізнес про клієнта перед початком співпраці? На що готові піти бізнесмени, щоб врятувати свою справу? Про це говорили директори та власники під час візитів у компанії учасників навчальної програми «Ефективне управління малим бізнесом» Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). Ділимося з вами основними тезами:
Роберт Рудницький, директор Терміналу «Автологістика», учасник програми Key Executive MBA LvBS:
✓ Бізнес повинен бути взаємовигідним для обох сторін, тоді це співпраця. А коли один працює у нуль, а інший заробляє – то це не співпраця, це не бізнес.
✓ У важкі часи довелося себе канібалізувати. Ми пішли до клієнтів і відмовилися брати плату за зберігання автомобілів. Цей крок дозволив врятувати подальше майбутнє бізнесу.
✓ Не можна чекати, що хтось змінить мислення людей, бізнес повинен сам створювати мотивацію для своїх працівників.
Дмитро Адабір, директор з розвитку «Banda Agency»:
✓ Основні три питання, які ми з’ясовуємо, коли починаємо працювати із замовником, це: для чого цей бізнес, хто ці люди, які цінності вони поділяють чи не поділяють.
✓ Мені не соромно, щоб мене з цим побачили – ось успішний маркетинг.
✓ Наше завдання – це знайти правду про клієнта, про яку він може сам не знати.
✓ Якщо немає хейтерів – значить ти недопрацював.
✓ Завжди є табір тих, хто лайкає і хейтить. Найгірше – якщо немає реакції.
Олександр Котолуп, засновник компанії «Фігаро-Кейтеринг»:
✓ Не обмежуй себе – дій.
✓ Оточуйте людьми, сильнішими за себе.
✓ Довіра та цікавість – це основа бізнесу.
Навчальна програма «Ефективне управління малим бізнесом» розроблена під потреби, що виникають протягом всіх життєвих циклів малих компаній: від заснування чи придбання до зростання або продажу бізнесу. Програма складається з 5 модулів: основні аспекти управління компанією та стратегічне планування, забезпечення розвитку та збереження бізнесу, фінансовий менеджмент, маркетингова діяльність, управління персоналом. Навчання відбувається у Львові, але модуль з маркетингу виїзний і проводиться в Києві, де крім навчальної сесії, проводимо візити у компанії.
Старт наступної програми 16 вересня. Деталі та реєстрація за посиланням.