Ми раді повідомити про запровадження спецпоекту, де розповідатимемо більше про корпоративне навчання від Бізнес-школи УКУ та натхненні управлінські висновки опісля цього! Тож розпочинаємо рубрику із досвіду співпраці з агроіндустріальним холдингом МХП, які займають лідерські позиції у своїй галузі не тільки в Україні, але й у світі. Компанія, яка не боїться викликів та готова удосконалювати процеси та таланти для отримання найкращих результатів та досягнення стратегічних цілей.
МХП – компанія, яка безперервно інвестує у розвиток своїх працівників. Метою нашої співпраці є закріплення інноваційного мислення в ДНК компанії.
Зокрема, прямо зараз, холдинг проходить трансформацію із сировинної у кулінарну компанію. «Розробка та запуск продуктів, які ще більше спростять життя рестораторів та зроблять готові страви смачнішими — це виправдана дія на перспективу». Це означає, що розвиток дизайн-мислення у співробітників неодмінно допоможе виявляти потребу клієнта, а МХП покращити стратегію розвитку та розробити такий продукт, який збільшить прихильність до бренду.
За період 2020-2021 року ми провели 12 воркшопів та залучили більше 230 учасників. Разом із нашим викладачем, Олександром Акименком, працівники компанії детально розглядають, що таке дизайн-мислення, розбираються як бути «на одній хвилі» із споживачами, переосмислюють за
«Я проходив подібні тренінги і мені цього разу було максимально цікаво. Сподобалася структура проведення тренінгу, вдало підібрані приклади, щоб вибудувати в думках людей розуміння, що таке дизайн-мислення. Сподобалося наповнення тренінгу мінімальною кількістю теорії, а максимальною кількістю практики. І навіть, коли була теорія, вона була побудована на прикладах, а не на монотонній лекції. Тренер Олександр Акименко мотивував людей відкритися та вивів їх із зони комфорту. Учасники розкрилися з інших сторін та намагалися знайти нестандартні рішення», — ділиться своїми враженнями від навчання Дмитро Пташник, директор Департаменту закупівель.
Дякуємо компанії МХП за якісну співпрацю!