«Після 2014 року ми зрозуміли, що наше завдання має бути більшим, аніж бути доброю і якісною бізнес-школою в регіоні. Ми почали долучатись до нових напрямків: розвиток експорту, долучились до медичної реформи, навчаючи керівників медичних закладів, ми досліджуємо лідерство і навчаємо лідерству українську армію. Таким чином, наш вплив став набагато більшим, ніж лише розвиток компаній.
Новим слоганом Бізнес-школи УКУ буде «Розвиток країни через Розвиток компаній та людей», що англійською звучить «Growing Country by Growing Companies and People», — радо ділиться змінами Софія Опацька, декан-засновниця та голова Наглядової ради LvBS, проректорка зі стратегічного розвитку УКУ.
Чому ми змінюємося? Розповідає СЕО Бізнес-школи УКУ, Ярина Бойчук
На це є три причини.
- Ми постійно зростаємо. Порівняно з періодом створення існуючого лого та назви бізнес-школи, коли ми були школою з однією програмою МВА, ми масштабувалися у бізнес-школу з п’ятьма магістерськими програмами і більш ніж 25 управлінськими програмами.
- Наша спільнота випускників та викладачів стала справді потужною. У нашій спільноті понад п’ятсот alumni, більше тисячі випускників управлінських програм.
- Ми – частина УКУ. Сьогодні це вже не регіональний університет. А освітній заклад з впливом національного масштабу. Як Бізнес-школа УКУ ми теж працюємо на рівні змін в країні. Ми віримо, що лише сильні компанії і бренди з етичними підходами та глобальним мисленням здатні зміцнити Україну як всередині, так і її бренд на світовій мапі.
Яким був процес змін, як обирали найкраще лого та гасло та чому саме UCU Business School розповідає команда маркетингу:
«Чому бренди змінюються? Є дві основні причини. Для клієнта – оновлена ціннісна пропозиція. Для бренду – нові виклики та збільшення впливу бренду. Це вираз нових бізнес-мрій та цілей компанії. Чому Львівська бізнес-школа зробила ребрендинг? Команда маркетингу має на це такі основні причини:
- зміна позиції Бізнес-школи УКУ на ринку – з регіональності до глобальності із зміною слогану;
- розширення впливу у світі, зокрема у бізнес-освіті.
Над ребрендингом компанії працювала внутрішня команда Бізнес-школи УКУ: маркетологи, PR менеджери, дизайнер, відео-продакшн менеджер. Також були залучені зовнішні експерти, аналітики, бренд-агенції, здійснено дослідження та проведено глибинні інтерв’ю із потенційними і наявними клієнтами. У повній синергії була розроблена стратегія ребрендингу і побудовано план реалізації ребрендингу із грудня 2021 року до квітня 2022 року».
Змінюємося разом!