Ті, що грають в довгу! Підсумки 2 сезону «Гри в довгу» від Бізнес-школи УКУ

4 Бер 2023

Результати другого сезону проєкту «Гра в довгу» вже відомі, вітаємо всіх переможців. Гра вже завершилась, проте ми не хочемо зупинятись, тож у цьому матеріалі ділимось короткими підсумками, історіями підприємців, та розкриваємо секрет: ким насправді є ті, хто «Грали в довгу»?

Про проєкт

Бізнес-школа УКУ стала партнером другого сезону проєкту «Гра в довгу»  – це професійна освіта для підприємців, лекції та тести від наших викладачів й освітні гранти на суму 1,2 млн грн для найкращих учасників. 

«Ще на початку повномасштабного вторгнення росії запит на бізнес-освіту залишався на високому рівні. Виклики, з якими стикалися підприємці під час війни, вимагали інноваційних рішень, і Бізнес-школа УКУ вбачає своїм завданням допомогти учасникам подолати ці виклики. Онлайн-формат навчання виявився ідеальним рішенням, оскільки він забезпечував гнучкість і зручність, забезпечуючи безпеку учасників

Таким чином, проєкт «Гра в Довгу» відновився місяцями кропіткої роботи з партнерами, переговорами, спілкуванням з викладачами, розробкою програми, формуванням плану та навчальних блоків, зйомками відеолекцій, підготовкою супровідних матеріалів. Кінцевою метою було надати комплексний базовий курс для підприємців, які готові створювати та розвивати свій бізнес заради власної мрії, економіки та країни», – ділиться  Богдан Куделя, проєктний менеджер напрямку онлайн-навчання Бізнес-школи УКУ.

Викладачі поділилися з учасниками основними принципами підприємництва, дали ефективні інструменти бізнес-моделювання, навчили презентувати власні думки та точки зору, оцінювати особисті лідерські якості. 

Всі матеріали та тести другого сезону вже у вільному доступі. Це концентрована доза бізнес-знань, необхідних кожному, хто розвиває свою справу, тож запрошуємо доєднатись до кола однодумців, переглянути корисні матеріали та зіграти в довгу разом з нами. 

Проєкт реалізують Fondy, Промприлад.Реновація, Бізнес-школа УКУ, у співпраці з Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні. Інформаційні партнери: Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес.

Хто вони, учасники «Гри в довгу»?

До проєкту доєдналось 8 577 тих, хто хоче, щоб їхня мрія стати підприємцем вже скоро стала реальністю. Учасники з усіх куточків України та навіть з-за кордону грали в довгу, шукали та знаходили відповіді на свої питання. 

Неважливо, хто ви  – власник компанії, найманий працівник, чи студент, у наших інтересах було озброїти вас ефективними бізнес-знаннями.

До «Гри в довгу» доєднались учасники більше ніж з 11 різних сфер. Найпопулярнішими ділимось з вами: 

Протягом навчання наші викладачі відповіли на наступні питання:

  • До чого варто підготуватись підприємцю?
  • Як перетворити ідею на дієвий бізнес-план?
  • Як створити команду мрії та керувати нею?
  • Що таке соціальне підприємництво?
  • Як передбачити ризики для свого бізнесу?
  • Як працює принцип позитивної суми?
  • Хто він – лідер 21 століття?
  • Про які юридичні аспекти підприємництва варто знати?

Разом з нами навчались усі, хто готовий діяти заради власних мрій, економіки та країни. Участь безкоштовна, а матеріалами ми ділимось зі всіма охочими.

Представники бізнесу

Впродовж навчання учасники не лише опановували ефективні інструменти для здійснення власних мрій, а й працювали над покращенням та реалізацією вже існуючих брендів. Ділимось з вами короткими інфографіками.

Вони прийшли сюди із запитаннями, на які наші викладачі дали чіткі відповіді, поділились готовими інструкціями, що робити далі.

Разом ми навчились: 

  • Моделювати свій бізнес.
  • Планувати в умовах невизначеності.
  • Аналізувати ринок і просувати свій продукт.
  • Грамотно управляти фінансами.
  • Продавати на рівні мистецтва.
  • Виступати на публіку та презентувати свій бізнес.
  • Ставити великі цілі навіть для малого бізнесу.
  • Виходити на міжнародні ринки та підкорювати їх.

«Понад 8,5 тис учасників з різним досвідом та різних сфер «зіграли в довгу» і зараз діляться з нами своїми історіями про ріст та розвиток свого бізнесу на основі отриманих знань. Надалі команда Бізнес-школи УКУ прагне підтримувати цей рівень залучення та підтримки учасників проєкту. Для успішного та відповідального підприємництва навчатися варто впродовж усього життя, тож не зупиняйтеся і продовжуйте рухатися вперед разом з Бізнес-школою УКУ. Пам’ятайте, що знання – це прибуток», – розповідає Богдан Куделя, проєктний менеджер напрямку онлайн-навчання Бізнес-школи УКУ.

Історії учасників

Не можемо не розказати історії наших учасників. Нижче знайомтесь з брендами, що варті вашої уваги.

У рубриці #твояспільнота в нашому телеграм-каналі розповідаємо про проєкти наших учасників, що формують комʼюніті крутих бізнесів вільної України.

Gushka Wool

«Ми ділимося теплом ручної роботи, знайомимо з колоритними традиціями, щоб допомогти створювати власні історії комфорту. Нам хочеться, щоби всі мали свій куточок затишку для зворушливих моментів життя. Щоб можна було відпочити від ритму великого міста, відчути свіжість гірського вітру, який ще плутається в м’якості вовняних ниток», – діляться засновники.

Мета проєкту – відобразити традиції карпатського ткацтва у сучасному дизайні вовняних виробів. Слідкувати та дізнатись більше про Gushka Wool ви можете в Instagram.

 Солевиварювальний Дрогобицький завод 

Солевиварювальний Дрогобицький завод – найдавніше постійнодіюче підприємство в Україні та Європі, що працює з 14 століття на одному і тому ж місці. 

«Такі підприємства повинні працювати, бо це наша з вами історія. До нас у місто їздили італійські купці, щоб купити цю сіль, більше ніж 500 років тому. Таких підприємств у Львівській і Франківській областях було до 10. Жодного окрім нашого вже немає фізично», – розказав Олег Петренко, керівник Дрогобицької солеварні.

Завдяки «Грі в довгу» Олег поглиблює знання, планує застосувати їх для реалізації візії підприємства і його розвитку.

Віхола

«Віхола» – видавництво, яке випускає книжки винятково українських авторів.

«Ще років 10 тому російська мова переважала значно в книжкових продажах. Але після 2014 року ситуація почала змінюватися в іншу сторону. Особливо, що стосується книжок для дітей. Зараз книжки для дітей російською майже не продаються. От і росте те покоління, яке буде обирати українську», – ділиться Ілона Замоцна, співзасновниця бізнесу.

Наразі «Віхола» має лінійку нонфікшн-книжок, але планує розширюватися і видавати дорослу художню літературу різних напрямків, а більше інформації про роботу видавництва шукайте в коментарях.

Відеоманіфест організаторів проєкту

Заходьте у телеграм-канал проєкту «Гра в довгу» і ставайте частиною спільноти тих, хто грає в довгу.