Програма триває 2 дні: 21-22 лютого.
Теми, які будуть розглядатися під час навчання:
- менеджмент: основні компетенції та функції, нюанси в умовах воєнного стану;
- підходи до планування в стресових ситуаціях. Уроки військових;
- етапи організації і реалізації діяльності співробітників компанії;
- ситуаційний менеджмент, стилі управління притаманні для кризових ситуацій;
- делегування повноважень: цілі, принципи, бар’єри;
- модель розмови при делегуванні;
- психологічні стани колег і їх вплив на працездатність, залученість і взаємодію;
- як змінений контекст впливає на роботу команди;
- синдром провини вцілілого і синдром біженця:як проявляється у членів команди та як з ними працювати;
- реадаптація командної взаємодії під час війни;
- як в умовах війни змінилися цінності команди та їх вплив на залученість та ефективність;
- як багаторівневий стрес, невизначеність, страх і паніка впливають на рівень довіри;
- складні розмови з командою;
- інструменти для контролю та зворотного зв’язку в реорганізованих командах;
- компоненти впливу: моделі поведінки менеджера;
- ефективне управління командою через зміну культури та способу мислення;
- емоційний капітал лідера: самоусвідомлення, саморегулювання, емпатія та управління відносинами.