Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше

MSc in Managing Impact-Driven Organizations

Нова програма з організаційного розвитку магістерського рівня в Україні.
Для людей, які прагнуть системно управляти бізнесом, забезпечуючи його стійкий розвиток в довготривалій перспективі, враховуючи позитивний вплив на суспільство та середовище

Старт навчання

Осінь 2025

Тривалість

22 місяці

  • Управлінці середньої та вищої ланки, які мають або ж прагнуть мати вплив та повноваження на рівні прийняття стратегічних рішень у компаніях різної секторальної приналежності.
  • Власники малого та середнього бізнесу, що прагнуть систематизувати управління та вибудувати стійку систему.
  • Програма буде корисною для тих лідерів, хто прагне  професійно керувати на засадах цінностей людиноцентризму,  соціальної відповідальності,  бізнес-етики й управлінської доброчесності організаціями, які спроможні локально та глобально чинити позитивний стійкий вплив на суспільство та середовище.
  • Програма також може бути цікавою управлінцям організацій неприбуткового та державного сектору

Managing of Impact-Driven Organizations (MIDO) — унікальна програма, покликана забезпечити глибоке розуміння управління в організаціях та розбудову їх стійкості. В основі MIDO — концепція організаційного розвитку на засадах стійкості та застосування холістичного підходу до управління компаніями. По завершенню програми учасники: 

  • Орієнтуватимуться в складних організаційних системах, володітимуть компетенціями прийняття управлінських  рішень та вирішення проблем в умовах високої невизначеності.
  • Отримають глибоке розуміння організаційної поведінки та управління людським потенціалом, зможуть розбудовувати гнучкі людські системи.
  • Бачитимуть перспективи розвитку своїх організацій у широкому політичному, економічному та суспільному контексті, що дозволить будувати стійкі резил’єнтні організації та зможуть запроваджувати комплексні зміни з урахуванням як економічних, так і людиноорієнтованих аспектів бізнесу.
  • Опанують компетенції управління організаційною ефективністю з урахуванням динамічності організаційних систем.
  • Зможуть застосовувати візійний підхід,  інтегровувати комплексні суспільні задачі в бізнес, здобуваючи стійку конкурентну перевагу в довгостроковій перспективі.
  • Розвинуть власний лідерський потенціал та компетенції, необхідні для ефективної взаємодії з людьми.
  • Розширять розуміння того, як складні філософські поняття (такі як етика, доброчесність, цінності, місія) впливають на бізнес та управлінські практики. 

Радо запрошуємо вас на навчання на магістерських програмах Бізнес-школи УКУ 2025!

Що вам потрібно зробити, якщо вас зацікавило навчання на магістерській програмі Бізнес-школи УКУ?

  • Зареєструватись (залишити заявку) на нашому сайті на сторінці програми, яка вас цікавить. 
  • Після залишеної заявки ми запропонуємо вам пройти ознайомчу зустріч з менеджером програми (офлайн чи онлайн), щоб краще зрозуміти ваші потреби і підібрати навчання, яке буде найбільш ефективне саме для вас.
  • Далі ви зможете отримувати першими всю необхідну інформацію про умови вступу у 2025 році.

Обирайте якісну бізнес-освіту в Україні!

Більше про умови вступу 2025

Структура програми
  • 11 основних модулів (тривалість модуля 4-5 днів 1 раз на місяць) та міжмодульні заняття
  • Курси за вільним вибором
  • Суспільно-орієнтована практика

        (командна робота в межах експертно-консультаційного проєкту з метою досягнення суспільно-корисних цілей)

  • Розробка та захист дипломного проєкту

Ключові теми в межах навчальної програми:

  • Управління в епоху турбулентності. Сучасні організації та зміна підходів до менеджменту. Виклики сьогодення. Суспільні тренди. Сталий розвиток. Український контекст управління.
  • Управлінська економіка та бізнес-аналітика. Мікро- та макроконтекст для прийняття управлінських рішень
  • Системне мислення та організаційна архітектура. Холістичний підхід. Людиноцентричні динамічні системи. 
  • Комплексне вирішення проблем. Навчання через дослідження. Прийняття вдалих управлінських рішень. 
  • Організаційна етика та культура . Суспільно-культурні трансформації. Міжкультурні особливості. Організаційне лідерство в різноманітті, рівності та інклюзивності. Моделі організаційної культури. Інструментарій розвитку культур. Етичне менеджмент та лідерство. Морально-етичні дилеми в управлінні.
  • Стратегічне планування. Бізнес-стратегії та стратегії організаційного розвитку. Корпоративне управління. Робота зі стейкхолдерами.
  • Управління фінансами та ефективністю. 
  • Управління змінами та організаційна резилієнтність. Зміна організаційної культури та бізнес-моделі. Люди як ключовий супротив при впровадженні змін.  
  • Лідерство та управління командами 
  • Організаційна поведінка. Нейроменеджмент. Емоційний інтелект. Соціальна психологія організацій 
  • Великі дані. Управління знаннями. Сталі комунікації. Організації, що самонавчаються. 
  • Управління інноваціями та цифрова трансформація організації.
  • Досвід роботи на управлінській позиції від 3-ох  років.
  • Диплом бакалавра або магістра із будь-якої спеціальності (іноземний диплом потребує визнання*).
  • Знання англійської мови на рівні, який відповідає вимогам вступу на програму (рекомендований рівень В2).
  • Розвинене логічне, критичне та системне мислення, здатність аналізувати та робити висновки. 
  • Вміння і готовність працювати в команді, націленість на розвиток і активне навчання.
  • Знання з маркетингу, менеджменту, підприємництва, достатні для проходження єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ).**

*Звертаємо вашу увагу на необхідність здійснення обов’язкової процедури визнання диплому, виданого іноземним закладом освіти, на основі якого ви плануєте вступ в Український католицький університет. Інструкція дистанційної подачі документів для визнання Інформаційно-іміджевим центром та перелік необхідних документів  за посиланням https://naric.in.ua/dpodacha.html

**ЄФВВ є обов’язковим вступним іспитом для вступників з дипломом бакалавра, для вступників з дипломом магістра/спеціаліста – може бути замінений на фаховий внутрішній іспит. Деталі читайте в розділі Вступ на програму.

Переваги програми
Сучасна освіта з фокусом на організаційний розвиток

Актуальні для навчання дорослих педагогічні підходи та методики навчання: активне навчання, проблемно-орієнтоване навчання, кейс-метод, робота в командах, індивідуальний менторинг та коучинг

Інтернаціональна команда викладачів та галузевих експертів

До викладання залучені як експерти з міжнародним досвідом, так і кращі галузеві фахівці

Диверсифікований контент

Поєднання найкращих практик та тематичних досліджень. Диверсифікований контент програми, що має на меті розгляд бізнес-кейсів організацій різної галузевої та секторальної приналежності

Фінальний проєкт

Протягом навчання на програмі учасники за підтримки запрошених експертів та викладачів працюють над фінальним проєктом, використовуючи отримані знання під час навчання

Диплом магістра державного зразка

Учасники програми отримують диплом магістерського рівня Бізнес-школи Українського католицького університету, який можна легалізувати за кордоном (здійснити апостиль)

Приналежність до спільноти UCU та UCU Business School

Учасники програми з перших днів навчання стають частиною динамічної бізнес-спільноти Бізнес-школи та УКУ, разом з нею розвиваються професійно та особистісно, що є довгостроковою інвестицією у власне майбутнє

Академічна лідерка

Академічна лідерка магістерської програми MSc in Managing Impact-Driven Organizations

lahotska@ucu.edu.ua
Контактна особа
Наталія Лагоцька

Академічна лідерка магістерської програми MSc in Managing Impact-Driven Organizations

lahotska@ucu.edu.ua