Другий навчальний модуль програми «Ефективне управління малим бізнесом»

11 та 12 квітня відбувся другий модуль програми ЕУМБ на тему «Стратегічний маркетинг та створення попиту для малого бізнесу». Впродовж модуля учасники програми працювали над ефективними маркетинговими інструментами, які є корисними власне для невеликих компаній.

Унікальною цінністю для учасників була можливість відвідати ексклюзивний майстер-клас провідного світового експерта із стратегічного управління – Адріана Сливоцького (директор компанії «Oliver Wyman», входить до топ 50 бізнес-мислителів світу та топ 25 бізнес-консультантів). На майстер-класі працювали над методами створення вибухового попиту. Можливість поспілкуватись із визначним фахівцем сучасного менеджменту стала надзвичайно пізнавальною частиною навчальної програми.

Про основні принципи стратегічного маркетингу розповів Ігор Гут (управляючий партнер шведського проекту Develop Your Business, один з провідних експертів з маркетингу в Україні). У перший навчальний день вивчали поведінку споживача, управління та інструменти маркетингу. Протягом другої частини модуля учасники працювали над побудовою системного продажу із Олесем Піщаком (один з провідних експертів по продажу в Україні). Розглянули ключові методи збільшення продажу та закони успішного продажу.

Сподіваємось, що інтенсивний модуль допоміг учасникам поглибити знання із маркетингу, отримати свіжі ідеї для створення попиту та збільшення продажу у своїх компаніях.