У Львівській бізнес-школі стартувала навчальна програма для власників малого бізнесу. 36 управлінців зі Львова, Івано-Франківська, Тернополя, Рівного, Києва, Чернівців та Одеси розпочали навчання на програмі «Ефективне управління малим бізнесом».
На першому модулі учасники вивчали стратегічне планування з Олександрою Баклановою, керуючим партнером компанії pro.mova, зокрема говорили про цінності та стратегію бізнесу, які його місія, візія, цілі. «Спробуйте через малі проекти на невеличких масштабах здійснити свою ціль, і таким чином довести собі, що ціль – здійсненна, а ви – можете це зробити. А вже з наступним кроком – збільшуйте розміри, обсяги, діапазон своєї діяльності та змін», – зазначила Олександра. Також учасники ознайомились із поняттям індикаторів, вчились розпізнавати їх, і на цій основі приймати правильні управлінські рішення.
У рамках модуля відбувся надихаючий майстер-клас з відомим львівським ресторатором та громадським діячем Марком Зархіним. Марк поділився досвідом ведення власної справи, розповів як він розпочинав бізнес, як пережив час кризи і зросту.
Один з найкращих рестораторів Львова зізнався, що не уявляє собі ресторанного бізнесу без вкладання у нього душі. «Будь-який бізнес повинен подобатись своєму власнику. Якщо вам не подобається ваша справа, то як вона може сподобатись клієнтові?». Саме тому Марк Зархін неодноразово наголошував на інтелектуально-творчому підході до побудови бізнесу. На його думку, майбутнє за креативним підприємництвом, і лише ті власники, які застосовуватимуть у своїй справі креативне мислення, будуть здатні балансувати у складних та несприятливих обставинах, і розвивати свою справу. «Бути креативним – означає відрізнятись від інших, не лише сьогодні, а відрізнятись постійно», – вважає він.
Попереду на учасників чекають ще чотири модулі. Зокрема власники малого бізнесу вивчатимуть такі теми: «Маркетингова діяльність», «Управління персоналом», «Фінансовий менеджмент», «Правові аспекти ведення бізнесу».