Різдвяна акція від LvBS – купуйте книги зі знижкою!

11 Гру 2015

Львівська бізнес-школа УКУ пропонує чудову акцію до Різдвяних свят – подарунковий набір із 5 книг, які видала LvBS, зі знижкою 8%. Зробіть собі або своїм бізнес-партнерам приємний інтелектуальний подарунок:)

У подарунковий набір входять такі книги:
– «Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців» Адріана Сливоцького
– «Прорив: 7 стратегій перетворення великих загроз у можливості для великого зростання» Адріана Сливоцького
– «Ефект Медичі. Інноваційні відкриття на перетині ідей, концепцій та культур» Франса Йохансона
– «Мистецтво війни» Сунь-дзи
– і новинка від LvBS та Видавництва Старого лева «Як ви збудуєте своє життя?» Клейтона Крістенсена

Ваші замовлення приймаємо за електронною адресою
am@lvbs.com.ua та за номером 098 350 35 56.  Вартість подарункового набору 700 грн.
Акція триває до 15 січня

 


У книзі «Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців» (“Demand:Creating What People Love Before They Know They Want It”) Адріан Сливоцький пропонує радикально новий підхід до аналізу попиту, підкріплений численними практичними прикладами, який буде цікавим не лише для бізнес-спільноти, але й для громадських активістів, урядовців, директорів неприбуткових організацій та інших майбутніх новаторів.

Попит – один з небагатьох економічних термінів, про який всім відомо. Попит породжує пропозицію. Коли зростає попит – відбувається ріст – створюються робочі місця, економіка розквітає, а суспільство процвітає. Так виглядає в теорії. Все звучить доволі просто, проте насправді, майже ніхто не розуміє природу попиту, включаючи власників бізнесу, топ-менеджерів та політиків, які намагаються стимулювати попит та задовільняти його. «Мистецтво творення попиту» – це книга, яка шукає ключі до питань звідки ж виникає попит, і як ми можемо його контролювати.

 


Прорив: 7 стратегій перетворення великих загроз у можливості для великого зростання

“Мить максимального ризику є для Вас водночас миттю максимальної нагоди”
 Адріан Сливоцький

Сьогодні, коли ваші статки можуть змінитися буквально за одну ніч, новим стратегічно необхідним підходом стає перетворення моменту максимального ризику на максимальну нагоду. У книзі «Прорив» Адріан Сливоцький виклав сміливі і оригінальні ідеї для кардинального зростання бізнесу, а також практичні засоби, які можна використати вже наступного тижня, а саме:

• Як змінити шанси на успіх вашої наступної великої ініціативи і створити потенційний прорив у галузі, як це зробила Toyota зі своїм зростаючим модельним рядом автомобілів Prius.
• Формулюйте і використовуйте ризики, а не ставайте їх заручниками. Станьте компанією з інтенсивними знаннями і постійно збільшуйте відрив у знаннях між вами та вашими конкурентами, як це переконливо продемонстрували Coach та японська Tsutaya.
• Той, хто домінує в категорії, не може домінувати в тому, що не належить до його категорії.Коли легенді баскетболу Біллу Расселу довелося протистояти вищому, фізично потужнішому Вілту Чемберлену, він вигадав інакший спосіб ведення гри і зумів привести Бостон Селтікс до перемоги. Таке саме мислення компанії Target дозволяє їй процвітати у світі Wal-Mart – і може допомогти вам перевершити «непереможного» конкурента у вашій галузі.
• Коли на своєму шляху дійдете до роздоріжжя, скористайтеся ним! Лише невелика частка компаній здатна вижити, коли в галузь приходять технологічні або стратегічні зміни. Щоб вижити, дізнайтеся секрет, який дав змогу компанії Microsoft витримати появу Інтернету – мистецтво робити подвійні ставки.
• Застрягли в рамках свого бізнесу? Знайдіть ширші рамки, потім – найширші. Коли зростання припиняється, залучайте більше грошей своїх клієнтів через інновації в попиті і широкоформатне мислення. Беріть приклад з таких компаній, як Continental AG, Ikea і Procter & Gamble.
• Ваші конкуренти можуть також найбільше посприяти вашому прибутку. Припиніть смертельну війну з конкурентами! Ключем до успіху є знання того, коли варто конкурувати, а коли – співпрацювати, як це показала компанія Apple своїм революційним підходом до співпраці у музичній індустрії.


«Ефект Медичі. Інноваційні відкриття на перетині ідей, концепцій та культур»
 видана з серії Harvard Business Publishing. Світовий бестселер з питань інновацій був спеціально вибраний та перекладений LvBS для українського читача. У своїй книзі, перекладеній на 17 мов світу, Франс Йохансон веде нас по шляху створення інновацій на перетині ідей та світоглядів.  

Багатогалузева дослідницька група робить відкриття, у який спосіб можна читати думки мавпи. Шеф-кухар змішує несподівані складники, як от морські їжаки та льодяники, і змінює світ професійного кухарства. Інженер запозичує відомості про поведінку мурах-фуражирів, щоб розробити маршрути розвідки для безпілотних літальних апаратів в зонах воєнних дій.

Книга «Ефект Медичі» побудована на численних яскравих історіях про перетини у різних галузях, як от бізнес, наука, мистецтво та політика. З численних прикладів – від чоловіка, який сам, без сторонньої допомоги, створив першу писемну мову племені черокі та навчив цієї писемності інших, до групи, яка зламала німецький шифр “Енігма” під час ІІ Світової війни – читачі дізнаються як:

– зруйнувати асоціативні бар’єри і поглянути на проблеми по-новому;
– у випадковий спосіб, проте цілеспрямовано, поєднувати різні концепції;
– перейти від знайомого оточення та діяльності до невідомого;
– діяти, незважаючи на поразки, задля втілення ідей Перетину.

Що Ви можете почерпнути в рок-музиці, поведінці комах, іноземній практиці ведення бізнесу чи в структурі метеориту? Цього Ви ніколи не дізнаєтеся, допоки не станете на Перетин. Коли Ви там, Ви можете зробити відкриття, яке змінить світ.

 


Українською «Мистецтво війни» Сунь-дзи тлумачиться вперше. Перекладач, історик філософії Сходу Сергій Лесняк переконаний, що філософськостратегічний твір давньокитайського воєначальника та викладені в ньому ідеї і поради стосуються не лише стратегії бою і завоювання, але й усієї діяльності людини, зокрема й бізнесу. В оформленні книжки використано оригінальні каліграфічні написи, надані Сергієм Лесняком. За словами Сергія Лесняка, жодних прямих вказівок, що робити в тому чи іншому випадку, у книзі читач не знайде: «Це філософія, напрям думки. Основні принципи Сунь-дзи полягають у тому, аби більше використовувати методи психологічної війни, ніж методи прямої протидії. Принцип, який мені найбільше подобається, можна умовно сформулювати так –  у війні перемагають ще до її початку. Це означає, що ви повинні виграти війну психологічно, в голові вашого супротивника, щоб ваш ворог вже був приречений на поразку. З нього випливає принцип прихованих дій: воюють у прямий спосіб, а виграють війну –  у непрямий. Інший принцип – ви завжди виграєте війну чи битву, якщо знаєте себе і супротивника на всі 100%, тоді набагато легше буде отримати бажаний результат. Здається, все дуже просто, але з іншого боку, ми про це часто забуваємо». Як зазначає Сергій Лесняк, процес перекладу «Мистецтва війни» з давньокитайської був доволі складний: «Буду відвертим, самотужки книгу було б перекласти дуже тяжко. Я мав вчителів, асистентів-китайців, з якими постійно радився. Ми намагалися зрозуміти текст, переклали дуже багато матеріалу, “обсмоктували” кожен ієрогліф. Процес зайняв близько двох років. Для мене це був дивний досвід вивчення Китаю».


«Як ви збудуєте своє життя?»
Клейтона Крістенсена. Ця книжка – спроба крізь призму бізнес-ідей показати можливості для досягнення цілей, які ставить перед собою кожна людина: побудова кар’єри, щасливі сімейні стосунки, гармонійне виховання дітей. Автори не обмежуються загальними теоріями, а на конкретних прикладах розглядають стратегії для досягнення успіху. «Як ви збудуєте своє життя?» − книжка для тих, хто хоче знайти відповідь на важливі життєві питання та готовий брати на себе відповідальність за отримані результати.