- Олексій Філановський є власником маркетингової агенції Filberry, яка допомагає компаніям перейти на новий рівень розуміння та провадження практик маркетингу.
- Перед тим, як розпочати власну справу, він близько 20 років розбудовував маркетинг в українських компаніях, що працюють на різних ринках.
- Має досвід у сфері FMCG, рітейлу, e-commerce, С2С, а також B2G-проектів.
Олексій Філановський
Visiting lecturer
Програми та курси на яких викладає:
Досвід викладача
- Олексій створив сім маркетингових команд для компаній середнього та великого бізнесу, в яких працював у якості маркетинг-директора.
- Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як Прайм, Істина, Природне джерело, Сніжна панда, Bigl, Crafta та інших.
- Під його керівництвом відбулося репозиціонування на почалося стрімке зростання таких брендів, як Біленька, Revo, Shake, Prom, Фокстрот.
- Олексій розробив та реалізував десятки успішних маркетингових стратегій, досягши безпосередніх результатів при їхньому впровадженні. Свій досвід він виклав у «Головній маркетинговій книзі».
- У Львівській бізнес-школі УКУ викладає на програмі «Менеджмент для лідерів» та «Маркетинг для бізнесу».
Медіа