- Спеціалістка з сервісу для внутрішнього та зовнішнього клієнта;
- Нагорода в номінації «Розвиток Людей» (лис.2015), IHG Europe;
- Тетяна має досвід роботи з командою мережі готелів InterContinental Hotels Group.
- Сертифікований тренер SQI (Service Quality Institute, Інститут Сервісу Джона Шоула)
Тетяна Петруха
Visiting lecturer
Програми та курси на яких викладає:
Досвід викладача
- Експертка, яка зібрала кращі кейси з управління персоналом і побудови сервісу ZAPPOS, InterContinental, Facebook, Disney та адаптувала їх до реалій українського бізнесу.
- Працювала більш ніж з 20 українськими брендами, серед яких: ЦУМ, Milk Bar, Kachorovska, Multiplex, PocketBook, la Famiglia та інші.
- Тетяна має досвід роботи з командою мережі готелів InterContinental Hotels Group.
- Нагорода в номінації «Розвиток Людей» (лис.2015), IHG Europe.
- Учасниця навчальних програм компанії Zappos.
Медіа