Найновіші західні та українські дослідження свідчать, що працівники стали найвпливовішими речниками вашої компанії. Будь-який працівник – ваш речник, хочете ви цього чи ні, і це на пряму впливає на репутацію бізнесу, розповідає викладачка LvBS Анна Гончарик, консультант з комунікацій, СІPR. Ділимось нйцікавішими моментами курсу з нею для MA in Human Resources and Organization Development про внутрішню комунікацію у компаніях.
Ми відібрали найкорисніші лайфхаки, які можуть використовувати, як НR компаній, так і PR-менеджери та директори.
• Якою б не була класною бізнес-стратегія, якщо всередині компанії немає позитивного клімату та настрою, все марно. Тому потрібно починати з людей.
• Вашим працівникам вірять більше, ніж вам. Роль працівників у сфері комунікації зараз просто феноменальна.
• Ми не здатні контролювати, яку інформацію може поширювати працівник назовні. Тому працівники, як комунікатори – це з одного боку величезна можливість, а з іншого– величезний ризик.
• Заборонити працівникам поширювати інформацію ви ніяк не зможете. Компанія може лише рекомендувати, але не забороняти.
• Якщо стається прикра ситуація, а ваші працівники стали на бік компанії в інформаційному просторі – це найкращий інструмент захисту. Адже довіру завжди більше викликають коментарі працівників, аніж керівництва чи PR-відділу.
• Працівники впливають на репутацію компанії, навіть тоді, коли йдуть з неї.
• Правда, лише правда. Дослідження підтверджують: людям потрібна виключно правда, навіть якщо вона болюча. Найгірша правда, сказана чесно, завжди приймається з більшою вдячністю. Тому не варто недооцінювати людей і прикрашати правду.
• Працівники вірять колегам більше, ніж керівництву.
• Потрібно зробити комунікацію плановою і системною. ЇЇ брак породжує домисли.
• Збільшення зарплати мотивує працівників лише впродовж двох місяців. Їм, здебільшого, не вистачає визнання на роботі. Нагороди, похвали нічого не коштують, але мають неймовірний ефект.
Дізнатися про можливості навчання на HR-напрямку у Львівській бізнес-школі УКУ
Довідка. Анна Гончарик, викладачка LvBS, консультант з комунікацій, СІPR. У минулому – координатор Українського кризового медіа-центру, в 2010-2013 рр. – директор з корпоративних комунікацій ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг», PR-менеджер в real-гіпермаркет Україна (МЕТРО Груп), в представницві Світового банку в Україні, в проекті Міжнародної Фінансової Корпорації (Група Світового банку).
Читайте також: Що турбує українських HR’ів: 5 запитань до Наталки Шпот