Можлива оплата частинами (два платежі)
Практична програма для ефективного управління людьми в бізнесі
Весна 2025
5 місяців
українська
Львів
Після завершення програми учасники, які відвідали не менше 10 із 13 курсів (80% програми) та захистили кейс наприкінці програми, отримають сертифікат Бізнес-школи УКУ (LvBS).
Програма складається з шести модулів: тривалість 5-ох перших – 3 дні, а останнього – 4 дні.
Модуль 1: HR та організація
Модуль 2: Інструменти та формула успішного пошуку та підбору талантів
Модуль 3: Внутрішні та зовнішні комунікації. Бренд роботодавця
Модуль 4: Оцінка та утримання персоналу.
Модуль 5: Правові та фінансові аспекти HRM.
Модуль 6: Навчання та розвиток персоналу. Емоційний інтелект.
*У датах проведення та структурі програми можливі незначні зміни.
Після завершення програми учасники, які відвідали не менше 10 із 13 курсів (80% програми) та захистили кейс наприкінці програми, отримають сертифікат Бізнес-школи УКУ (LvBS).
Учасники дізнаються про найкращий досвід у сфері управління персоналом та отримають інструменти, які забезпечать їхній професійний успіх у бізнесі, а також навчаться на практиці застосовувати здобуті знання.
У процесі навчання учасники отримають знання про складові системи управління персоналом, розуміння місця HR-функції у бізнесі та компетенції для успішного входження у професію.
Отримані знання та навички дають можливість успішно працювати менеджером з персоналу (hr-generalist) в невеликій компанії або виконувати спеціалізовану функцію (рекрутинг, компенсація тощо) у департаменті управління персоналом середньої та великої компанії.
Команда викладачів складається з практиків та експертів, які поєднують теорію і власний досвід, постійно розвиваються і використовують найновіші підходи до викладання.
Після завершення програми учасники, які відвідали не менше 10 із 13 курсів (80% програми) та захистили кейс наприкінці програми, отримають сертифікат Бізнес-школи УКУ (LvBS).
Учасники отримують мережу цінних професійних контактів та можливість розвиватись у середовищі Бізнес-школи УКУ.