Частина 1:
- Що таке дизайн-мислення?
- Історія зародження та розвитку дизайн-мислення.
- Як зрозуміти споживачів, переосмислити задачі та згенерувати нові рішення?
Частина 2:
- Емпатія (Empathy)
- Аналіз і Синтез (Define)
- Генерування Ідей (Ideate)
- Прототипування (Prototype)
- Тестування (Test)
Інструментів для проходження:
- Шлях клієнта (Customer journey)
- Картина клієнта (Personas)
- Погляд зсередини (Insights)
- Опитування (Interviewing)
- Спостереження (Observation)
- Мозковий штурм (Brainstorming)
- Швидке прототипування (Rapid prototyping)
- Розповідь (Storytelling)
Розгляд запропонованих тем відбуватиметься у форматі: лекцій, оглядів кейсів, групових завдань та ігор. Це допоможе швидше засвоїти знання завдяки практиці.