Інтернет-маркетинг: інтенсив для бізнесу

Початок

25 Червня, 2025

Тривалість

4 дні

Мова викладання

українська

Місто

Львів

Вартість

20 000 (без ПДВ)

Рання вартість (при оплаті до 26 травня 2025 включно)

19 000 (без ПДВ)

Про програму
Модуль «Інтернет-маркетинг: інтенсив для бізнесу» — частина програми «Маркетинг для бізнесу», спеціально розроблений під потреби, що виникають на початкових стадіях життєвого циклу малих компаній: від заснування чи придбання до становлення. Отримані знання допоможуть керівникам малого бізнесу та маркетологам уникнути поширених помилок та створити міцну основу для досягнення стійкого результату. Протягом чотирьох днів розгляду ретельно підібраних практичних кейсів, групових обговорень, презентацій та дискусій з досвідченими викладачами ви дізнаєтесь: як забезпечити свою присутність на ринку в складних ринкових умовах, як швидко та ефективно приймати стратегічні рішення щодо маркетингових інструментів, які зможуть зміцнити вашу компанію.
pageid = 29743
Структура модуля

Теми, які будемо розглядати протягом чотирьох днів:

День 1: Digital-маркетинг: helicopter view. Від суті до стратегії та організації цифрового маркетингу | 25 червня

  • Суть та особливості digital. Місце в системі маркетингу.
  • Фактори ефективності цифрового маркетингу. Модель «See, Think, Do, Care».
  • Digital-mix: огляд ключових інструментів цифрового маркетингу.
  • Формулювання цілей та задач для команди цифрового маркетингу. Алгоритм розробки цифрової стратегії.
  • Організація цифрового маркетингу: outsourcing vs. in-house, пошук та взаємодія з цифровими агенціями.

День 2: Вступ в SEO. Все про просування: від мобільних додатків до сайтів | 26 червня

  • Що варто знати власнику бізнесу/маркетологу — типології сайтів та мобільних додатків. Як вибрати платформу для сайту чи додатку?
  • Вступ в SEO або що треба знати власнику бізнесу про просування вебсайту.
  • Вебаналітика та маркетингова аналітика для бізнесу: в чому відмінності та як побудувати? Як бізнесу формувати та читати звіти Google Analitycs (воркшоп).

День 3: Google – аналітика. SMM для бізнесу | 27 червня

  • Розробка базової КРІ системи для оцінки ефективності залучених діджитал каналів.
  • Як за допомогою Looker studio будувати ключові дашборди для бізнесу (воркшоп).
  • SMM-стратегія. SMART-цілі та KPI для команди.
  • Цільова аудиторія та комунікація. Конкуренти.
  • Контент-стратегія. Штучний інтелект у SMM. Креатив. Партнерства.

День 4: SMM для бізнесу | 28 червня

  • Реклама в соцмережах. Стратегія рекламного просування бізнесу. «Мізки» алгоритмів. Метрики виміру ефективності (ROAS, ROMI). Бюджет.
  • Тактика просування у соцмережах: LinkedIn, YouTube, Tik-Tok.
  • Практика. Формуємо SMM-стратегію для бізнесу.

Модулі програми:

  1. Стратегічний маркетинг | 14.05.2025 – 16.05.2025
  2. Бренди, комунікація, PR | 04.06.2025 – 06.06.2025
  3. Маркетинг план, фінанси, продажі, фінальні проєкти | 09.07.2025 – 11.07.2025

Дізнайтесь більше про програму.

Маркетинг для бізнесу

 

Цінність програми

Після завершення програми учасники зможуть:

  • Підібрати релевантний комплекс digital-інструментів.
  • Управляти digital-маркетингом через систему KPIs.
  • Створити оптимальну digital-команду.
  • Сформувати стратегію маркетингу на найближчий рік.
  • Враховувати основні фактори для досягнення високої ефективності цифрового маркетингу в цілому.
  • Зрозуміти, яка типологія каналів залучення клієнтів їм необхідна.
  • Сформувати чітке розуміння що необхідно, щоб розпочати онлайн-кампанії.

Під час програми ви будете навчатися на практичних прикладах та зможете сформувати roadmap (дорожню карту) для ефективної реалізації власного проєкту.

Для кого

Сертифікаційна програма розроблена для:

  • власників малого бізнесу;
  • директорів, ключових людей, які приймають рішення в невеликих компаніях;
  • маркетологів, що хочуть розібратися в діджитал інструментах.
Викладачі
Відео
Контактна особа
Олена Пешко

Менеджерка програм управлінського розвитку