Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше

Інтернет-маркетинг: інтенсив для бізнесу

Початок

Весна 2025

Тривалість

3 дні

Мова викладання

українська

Місто

Львів

Про програму
Програма «Інтернет-маркетинг: інтенсив для бізнесу» спеціально розроблена під потреби, що виникають на початкових стадіях життєвого циклу малих компаній: від заснування чи придбання до становлення. Отримані на програмі знання допоможуть керівникам малого бізнесу та маркетологам уникнути поширених помилок та створити міцну основу для досягнення стійкого результату. Протягом трьох днів розгляду ретельно підібраних практичних кейсів, групових обговорень, презентацій та дискусій з досвідченими викладачами ви дізнаєтесь: як забезпечити свою присутність на ринку в складних ринкових умовах, як швидко та ефективно приймати стратегічні рішення щодо маркетингових інструментів, які зможуть зміцнити вашу компанію.
pageid = 29743
Структура програми

Теми, які будемо розглядати протягом трьох днів:

День 1: Digital-маркетинг. Базові інструменти 

  • Суть та особливості digital. Місце в системі маркетингу.
  • Фактори ефективності цифрового маркетингу.
  • Digital-mix: базові інструменти цифрового маркетингу та логіка їх застосування (Targeting, PPC, Remarketing, SEO, SMM).
  • KPIs Digital-маркетингу та базові інструменти аналітики.
  • Digital-команда.

День 2: Вступ в SEO. Все про просування: від мобільних додатків до сайтів 

  • Що варто знати власнику бізнесу/маркетологу — типології сайтів та мобільних додатків. Як вибрати платформу для сайту чи додатку?
  • Вступ в SEO або що треба знати власнику бізнесу про просування вебсайту.
  • Вебаналітика та маркетингова аналітика для бізнесу: в чому відмінності та як побудувати? Як бізнесу формувати та читати звіти Google Analitycs (воркшоп).

День 3: SMM для бізнесу

  • SMM-стратегія. SMART-цілі та KPI для команди.
  • Контент. Як комунікувати у часі війни? Як формувати правильні меседжі для ЦА? Контент-бустери для драйву продажів.
  • Реклама в соцмережах. Стратегія рекламного просування бізнесу. «Мізки» алгоритмів. Метрики виміру ефективності (ROAS, ROMI). Бюджет.
  • Тактика просування у соцмережах: LinkedIn, YouTube, Tik-Tok.
  • Практика. Формуємо SMM-стратегію для бізнесу.
Цінність програми

Після завершення програми учасники зможуть:

  • Підібрати релевантний комплекс digital-інструментів.
  • Управляти digital-маркетингом через систему KPIs.
  • Створити оптимальну digital-команду.
  • Сформувати стратегію маркетингу на найближчий рік.
  • Враховувати основні фактори для досягнення високої ефективності цифрового маркетингу в цілому.
  • Зрозуміти, яка типологія каналів залучення клієнтів їм необхідна.
  • Сформувати чітке розуміння що необхідно, щоб розпочати онлайн-кампанії.

Під час програми ви будете навчатися на практичних прикладах та зможете сформувати roadmap (дорожню карту) для ефективної реалізації власного проєкту.

Для кого

Сертифікаційна програма розроблена для:

  • власників малого бізнесу;
  • директорів, ключових людей, які приймають рішення в невеликих компаніях;
  • маркетологів, що хочуть розібратися в діджитал інструментах.
Викладачі
Відео
Контактна особа
Олена Пешко
Менеджерка програм управлінського розвитку