Теми, які будемо розглядати протягом чотирьох днів:
День 1: Digital-маркетинг: helicopter view. Від суті до стратегії та організації цифрового маркетингу | 25 червня
- Суть та особливості digital. Місце в системі маркетингу.
- Фактори ефективності цифрового маркетингу. Модель «See, Think, Do, Care».
- Digital-mix: огляд ключових інструментів цифрового маркетингу.
- Формулювання цілей та задач для команди цифрового маркетингу. Алгоритм розробки цифрової стратегії.
- Організація цифрового маркетингу: outsourcing vs. in-house, пошук та взаємодія з цифровими агенціями.
День 2: Вступ в SEO. Все про просування: від мобільних додатків до сайтів | 26 червня
- Що варто знати власнику бізнесу/маркетологу — типології сайтів та мобільних додатків. Як вибрати платформу для сайту чи додатку?
- Вступ в SEO або що треба знати власнику бізнесу про просування вебсайту.
- Вебаналітика та маркетингова аналітика для бізнесу: в чому відмінності та як побудувати? Як бізнесу формувати та читати звіти Google Analitycs (воркшоп).
День 3: Google – аналітика. SMM для бізнесу | 27 червня
- Розробка базової КРІ системи для оцінки ефективності залучених діджитал каналів.
- Як за допомогою Looker studio будувати ключові дашборди для бізнесу (воркшоп).
- SMM-стратегія. SMART-цілі та KPI для команди.
- Цільова аудиторія та комунікація. Конкуренти.
- Контент-стратегія. Штучний інтелект у SMM. Креатив. Партнерства.
День 4: SMM для бізнесу | 28 червня
- Реклама в соцмережах. Стратегія рекламного просування бізнесу. «Мізки» алгоритмів. Метрики виміру ефективності (ROAS, ROMI). Бюджет.
- Тактика просування у соцмережах: LinkedIn, YouTube, Tik-Tok.
- Практика. Формуємо SMM-стратегію для бізнесу.
Модулі програми:
- Стратегічний маркетинг | 14.05.2025 – 16.05.2025
- Бренди, комунікація, PR | 04.06.2025 – 06.06.2025
- Маркетинг план, фінанси, продажі, фінальні проєкти | 09.07.2025 – 11.07.2025
Дізнайтесь більше про програму.