Теми, які будемо розглядати протягом трьох днів:
День 1: Digital-маркетинг. Базові інструменти
- Суть та особливості digital. Місце в системі маркетингу.
- Фактори ефективності цифрового маркетингу.
- Digital-mix: базові інструменти цифрового маркетингу та логіка їх застосування (Targeting, PPC, Remarketing, SEO, SMM).
- KPIs Digital-маркетингу та базові інструменти аналітики.
- Digital-команда.
День 2: Вступ в SEO. Все про просування: від мобільних додатків до сайтів
- Що варто знати власнику бізнесу/маркетологу — типології сайтів та мобільних додатків. Як вибрати платформу для сайту чи додатку?
- Вступ в SEO або що треба знати власнику бізнесу про просування вебсайту.
- Вебаналітика та маркетингова аналітика для бізнесу: в чому відмінності та як побудувати? Як бізнесу формувати та читати звіти Google Analitycs (воркшоп).
День 3: SMM для бізнесу
- SMM-стратегія. SMART-цілі та KPI для команди.
- Контент. Як комунікувати у часі війни? Як формувати правильні меседжі для ЦА? Контент-бустери для драйву продажів.
- Реклама в соцмережах. Стратегія рекламного просування бізнесу. «Мізки» алгоритмів. Метрики виміру ефективності (ROAS, ROMI). Бюджет.
- Тактика просування у соцмережах: LinkedIn, YouTube, Tik-Tok.
- Практика. Формуємо SMM-стратегію для бізнесу.