Після завершення програми учасники:
- отримають знання та базові навички міжнародних переговорів через симуляції продажу потенційним клієнтам на основі гарвардської методології переговорів за інтересами;
- дізнаються, як зрозуміти, що хоче клієнт та як він приймає рішення про нового постачальника;
- ознайомляться з методологією системних продажів для довгих циклів закордонних угод;
- навчаться формувати профіль ідеального клієнта за кордоном;
- навчаться обирати фокусні ринки з найбільшим потенціалом для продажів;
- дізнаються, де та як ефективно шукати необхідні дані для обрання фокусних ринків;
- навчаться створювати дорожню карту виходу на нові ринки.
Програма розроблена на базі підходу навчання через дію. Передбачається активна практична робота з бізнес-кейсами та проєкціями на власний бізнес.
Протягом двох днів на вас чекає:
- багато рефлексій та обміну досвідом між учасниками.
- Домашня робота з підтримкою викладача в закритому чаті.