- Сервісна модель управління.
- Роль клієнта у побудові клієнтоорієнтованого бізнесу.
- Вивчення досвіду клієнта та побудова точок дотику з ним.
- Проведення досліджень.
- Що таке першокласний сервіс? Складові незабутнього враження клієнта. Еволюція сервісу та потреб клієнта.
- Контроль високого рівня сервісу у компанії. Які види вимірювання необхідно використовувати у сервісі?
- Трансформація негативного досвіду клієнта у позитивний. Чи завжди клієнт має рацію? Компенсаційна схема та розподіл повноважень.
- Робота в малих групах, підбивання підсумків двох днів.
- Роль залученості співробітників у сервісі. Як виміряти залученість та що робити з супротивом/втомою/небажанням команди надавати сервіс?
- Перші 3 місяці співробітника у команді. Як мають бути налагоджені процеси, щоб швидко залучити та мати обізнаного співробітника.
- Побудова системи навчання для сервісної команди та створення агентів WOW. Чому і коли скрипти не працюють?
- Робота в малих групах, створення плану дій.