Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше

Цінові стратегії

Старт програми

28 Листопада 2024

Тривалість

2 дні

Мова викладання

українська

Місто

Львів

Вартість

19 000 (без ПДВ)

Рання вартість (при оплаті до 28 жовтня 2024 включно)

17 000 (без ПДВ)

Про програму
Як уникнути типових помилок у ціноутворенні та покращити фінансові результати вашого бізнесу? Програма «Цінові стратегії» допоможе вам оволодіти всіма аспектами ціноутворення, від основ до спеціалізованих стратегій. Ви отримаєте знання про різні цінові стратегії, дізнаєтесь, як визначити оптимальну вартість для ваших продуктів, та отримаєте практичні інструменти для реалізації та контролю цінової політики. Неправильне ціноутворення може призвести до втрати клієнтів та зниження прибутковості. Дізнайтеся, як розробляти та впроваджувати цінові стратегії, що відповідають потребам вашого бізнесу та ринку.  
pageid = 61123
Структура програми

Навчальна програма складається з 2-х днів, протягом яких ми розглянемо наступні теми: 

День 1: 

  • Базові поняття. Ціна. Собівартість. Націнка. Маржа. Місце ціни в комплексі маркетингу.
  • Традиційні методи ціноутворення та їх недоліки.
  • Стратегічне ціноутворення:
    • Поняття каскаду цінності. Позитивні та негативні диференціатори цінності. Референсна цінність.
    • Створення цінності. Як оцифрувати цінність? Value-Based Market Segmentation.
    • Комунікація цінності та ціни залежно від типів продуктів та сервісів.
    • Структура ціни. Сегментне ціноутворення, дискримінаційне ціноутворення, динамічне ціноутворення.

День 2: 

  • Цінова політика:
    • Базові підходи до формування цінової політики. Базові цінові стратегії.
    • Структура ціни.
    • Ціни в умовах В2В ринку та підходи до цінової політики.
    • Психологія цін. Ціноутворення на В2С ринку.
    • Підвищення цін та промоційні ціноутворення.
    • Конкуренція по цінах та тактики цінових війн.
    • Законодавчі обмеження та етика ціноутворення.
  • Процес визначення та запровадження цін:
    • Інструменти визначення чутливості до цін. Цінова еластичність та способи її визначення.
    • Оцінка фінансових наслідків цінових альтернатив (Оцінка потенційної прибутковості цінових змін).
  • Спеціалізовані цінові стратегії (оглядово).
Цінність програми

Після завершення програми учасники зможуть:

  • Розробити чітку цінову стратегію компанії та аргументувати її доцільність і ефективність.
  • Розробити програму запровадження цінової стратегії та систему управління цінами в компанії.
  • Запровадити систему контролю виконання цінової стратегії..
  • Підвищити прибутковість бізнесу шляхом ефективного управління ціноутворенням компанії.
Для кого

Сертифікаційна програма розроблена для:

  • власників малого бізнесу
  • комерційних директорів
  • директорів з розвитку
  • СЕО
  • продакт-менеджерів
Викладач
  • Комерційний директор Ma’Rijany Hemp Company.
  • Член Академічної ради MSc in Marketing Management.
  • Експерт з 20-річним досвідом управління маркетингом.
Контактна особа
Олена Пешко
Менеджерка програм управлінського розвитку