Cімейний бізнес. У кризові моменти сім’я гуртується, – Олег Баран, випускник Key Executivе MBA

Сімейні компанії є важливою опорою економічного фронту країни. Новий матеріал спецпроєкту The Ukrainians та Центр сімейного бізнесу Бізнес-школи УКУ – це історії українських родин, які будують сімейні бізнеси. У 1998 році у Львові Володимир Баран разом із дружиною Софією та двома синами, Олегом та Олександром, заснував сімейну компанію «Барком». За 24 роки із невеликих точок на ринку бізнес переріс у велику мережу магазинів, що працюють під торговими марками Родинна ковбаска і Родинна Пекарня.
Сьогодні компанія має сім власних свиноферм, одну молочну ферму, ферму великої рогатої худоби. У планах – вийти на європейський ринок. Як компанія успішно пережила кризу сімейного бізнесу і повністю змінила формат – читайте історію від випускника магістерської програми Key Executive MBA Бізнес-школи УКУ, СЕО компанії «Барком» Олег Баран.