Максим Єременко: Бізнес зароблятиме більше, коли працівники залучені

«Компанії, які вкладали гроші не лише у свій продукт, а й розвивали бренд, –  у кінцевому результаті коштували значно дорожче. Адже бренд має фінансову вагу». Що таке бренд загалом та Employer Brand зокрема, і, головне, як залученість працівників створює цінність для бізнесу – обговорили у Львівській бізнес-школі УКУ (LvBS) під час HR Friday з Максимом Єременком, екс-керівником департаменту Employer Brand у Plarium Kharkiv.

MJ

Ділимося ключовими тезами із виступу Максима: «Головне, про що потрібно пам'ятати: бренди не створюються виробником. Вони існують тільки в свідомості споживача (генеральний менеджер Interbrand Schecter Чарльз Бример). Тому основні зусилля компанії варто спрямувати на розвиток Brand equity (цінність бренду)»:
●лояльність до бренду;
●впізнавання і розуміння бренду;
●сприйняття бренду з точки зору якості;
●асоціації (атрибути), які виникають при згадці бренду;
●характер бренду (якщо описувати бренд як людини);
●унікальні права (патенти), які має бренд.

MJ1

Що таке Employer Brand? Це зовнішнє та внутрішнє просування, спрямоване на створення привабливого образу роботодавця на ринку праці та високого рівня залучення співробітників всередині самої організації.


Як виміряти рівень лояльності працівників? Максим Єременко радить використовувати eNPS (employee Net Promotion Score). Цечистий індекс підтримки працівників або лояльність, що дозволяє визначити, наскільки «здорова» атмосфера в компанії і яка кількість працівників готова її підтримувати (промоутери), а яка – навпаки (детрактори). Такі опитування можна використовувати раз у квартал чи навіть щомісяця.


Brand Awareness – це відомість бренду. Вимірювання цього показника  дозволяє визначити, наскільки широко відомий бренд і яке місце він займає серед конкурентів. Також дозволяє зрозуміти, за яким фактором компанію як роботодавця оцінюють високо, а де є зони для розвитку.

MJ2

За результатами досліджень Hewitt Associates, Gallup's 2013 State of the American Workplace, Towers Perrin-ISR, у компаніях з високим рівнем залученості працівників у порівнянні з компаніями з низьким рівнем залученості:
● бізнес-результати, пов'язані з продуктивністю працівників, вищі на 240%;
● операційний прибуток становить 3,74% проти 2,01%
● рентабельність чистого прибутку становить 2,06% проти 1,38%;
● у 2 рази більше конкурентоспроможних заявок на відкриті вакансії;
● на 87% вищий показник утримання талановитих фахівців.

MJ3


Відгуки працівників стають головним інформаційним каналом для залучення нових фахівців з бажаних цільових аудиторій. «Можете вкладати безліч коштів у рекламу. Але, якщо працівники не задоволені, нічого з цього не вийде», – додав Максим Єременко.
HR Friday – відкриті семінари з провідними експертами на актуальні теми у сфері управління персоналом